Betaalachterstand Mobiel voldoen

Nét onvoldoende geld op je rekening op het moment dat we de abonnementskosten wilden incasseren? Vervelend, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Hier lees je hoe je alsnog de factuur betaalt en hoe ons incassotraject verloopt.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Automatische incasso mislukt? Zo los je het op

Als de automatische incasso is mislukt, betaal je de factuur eenvoudig online. Dan kan via een iDeal-betaling of door het bedrag over te maken. We nemen de details met je door zodat je snel je factuur kunt betalen en er vervolgens geen omkijken meer naar hebt.

Anders betalen

Liever het bedrag overboeken via internetbankieren? Of heb je even geen internet en wil je het offline kunnen betalen? Geen probleem. Vul hiervoor hieronder je 06-nummer in. Dan laten we je zien hoe. Het verschilt namelijk per abonnement. Hou er rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren voordat je weer wordt aangesloten.

Online betalen met iDEAL

Ontvang je van ons een betalingsherinnering, aanmaning of een aankondiging van een afsluiting via e-mail? Met iDEAL kun je het achterstallige saldo via de link in de e-mail betalen. Betaal je op een werkdag vóór 16.00 uur? Dan duurt de verwerking van je betaling 1 werkdag. We sluiten je dan de volgende werkdag opnieuw aan.


 

Betaal snel en voorkom extra kosten

Even onvoldoende geld op je rekening, het kan iedereen overkomen. Daarom krijg je van ons altijd gratis een herinnering. Nadat je een herinnering hebt gekregen, heb je 14 dagen de tijd om de factuur alsnog te betalen zonder dat er extra kosten bijkomen. Als je na deze 14 dagen de factuur nog niet betaald hebt komen er incassokosten bij. Zonde van je geld, dus laat het zover niet komen. Is het bedrag te hoog om in één keer te betalen? Bel ons dan binnen de 14 dagen na de herinnering. Dan komen we er samen uit.

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn achterstallige rekeningen betaald. Wanneer word ik weer aangesloten?

Als je een overboeking doet via de bank duurt het tot drie werkdagen voor je weer wordt aangesloten. Als je gebruik maakt van iDEAL duurt het 24 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je simkaart.

Ik ben het niet eens met de rekening van de deurwaarder. Wat nu?

Neem voor vragen over de incassokosten altijd contact op met het incassobureau. Onze Klantenservice kan je hier niet bij helpen.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo