E-mail

Aanbevolen installaties & probleemoplossers

Veelgestelde vragen

Wat is mijn Ziggo e-mailadres?

Log in op Mijn Ziggo. Hier vindt u uw Ziggo e-mailadres(sen).

Hoe kan ik mijn e-mail wachtwoord wijzigen?

Log in op Mijn Ziggo. Hier wijzigt u uw wachtwoord. Ook kunt u hier andere e-mailadressen aanmaken en het spamfilter instellen. Hulp nodig? Met dit Stappenplan wijzigt u eenvoudig uw wachtwoord.

Ik kan geen e-mail ontvangen. Wat kan ik doen?
  • Controleer of uw mailbox vol is.

  • Kijk of u op internet komt en andere websites kunt openen. Lukt dit niet, dan is er iets mis met uw internetverbinding. Controleer of er een storing is in uw buurt is.

  • Log in op uw Webmail.

    Lukt het niet? Controleer dan uw inloggegevens. Bent u uw wachtwoord kwijt, maak dan een nieuw wachtwoord aan via Mijn Ziggo. Klik op de knop Instellingen e-mailadres achter het betreffende e-mailaccount, klik op Wachtwoord en voer uw nieuwe wachtwoord in.

  • Kunt u wel inloggen op Webmail?

    Stuur een e-mail naar uw eigen e-mailadres. Ontvangt u deze, dan ligt de oorzaak waarschijnlijk in de instellingen van uw e-mailprogramma. Controleer uw e-mailinstellingen. Hoe u dat doet leest u boven aan deze pagina. Ontvangt u de mail niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Als u een e-mailprogramma gebruikt dat Ziggo niet ondersteunt, wist u dat u dan de hulp kunt inschakelen van andere Ziggo abonnees? Stel uw vraag via de Ziggo Community

  • Hulp nodig? Bekijk het handige Stappenplan.

Ik ben mijn e-mail wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Log in op Mijn Ziggo. Hier wijzigt u uw wachtwoord. Ook kunt u hier andere e-mailadressen aanmaken en het spamfilter instellen. Hulp nodig? Met dit Stappenplan wijzigt u eenvoudig uw wachtwoord.

Stel uw vraag aan Tess

Ziggo.nl maakt gebruik van cookies.Meer Info & Instellingen