Adreswijziging doorgeven
Geef je nieuwe adres en je verhuisdatum door in Mijn Ziggo. Na het doorgeven van je verhuizing ontvang je gelijk korting:
- 15% korting op het hele GAMMA assortiment
- €250 bij Coolblue Energie
Verhuis je, verhuis ons dan mee. Je krijgt korting en cadeaus, maar je kunt er vooral op rekenen dat wifi in je nieuwe huis gewoon soepel verder werkt.
Je geeft je verhuizing eenvoudig door via Mijn Ziggo. Vandaag nog online? We kijken wat we kunnen fiksen.
Kies een cadeautje:
Omdat je klant blijft bij Ziggo, krijg je nóg meer verhuisvoordelen:
Met onze installatiehulp. Je e-mail en al je wifi-instellingen blijven hetzelfde.
Verhuis je, verhuis ons dan mee. Je krijgt korting en cadeaus, maar je kunt er vooral op rekenen dat wifi in je nieuwe huis gewoon soepel verder werkt.
Geef je nieuwe adres en je verhuisdatum door in Mijn Ziggo. Na het doorgeven van je verhuizing ontvang je gelijk korting:
Je modem, mediabox en eventuele andere apparatuur mag je zelf meeverhuizen naar je nieuwe adres. Hier sluit je ze eenvoudig weer aan. Eventueel kun je een foto maken van je setup zodat je alles weer gemakkelijk op dezelfde manier aansluit.
Sluit je zelf alles weer aan of vind je het prettig om hulp te krijgen van een gratis monteur? Jij bepaalt. Zodra je je verhuizing hebt doorgegeven kun je al een monteursafspraak inplannen. En je e-mail en al je wifi-instellingen blijven hetzelfde.
Omdat we blij zijn dat we met je mogen meeverhuizen krijg je een cadeautje.
Je kunt kiezen uit:
Verhuis je, verhuis ons dan mee. Je krijgt korting bij onze partners, en je kunt er vooral op rekenen dat wifi in je nieuwe huis gewoon soepel verder werkt.
Je geeft je verhuizing eenvoudig door via Mijn Ziggo. Vandaag nog online? We kijken wat we kunnen fiksen.
Met onze installatiehulp. Je e-mail en al je wifi-instellingen blijven hetzelfde.
Omdat je klant blijft bij Ziggo, krijg je nóg meer verhuisvoordelen:
Ga je klussen, verven of vloeren leggen? Dat kan flink aantikken. Om je een vliegende start te geven, krijg je daarom 15% korting op het hele GAMMA assortiment. Jouw extra verhuisvoordeel, als je klant blijft bij Ziggo.
Bij Coolblue Energie krijg je groene stroom en gas, tegen een scherp tarief. Als je nu een contract afsluit, dan krijg je € 250 CoolblueTegoed cadeau op het hele assortiment van Coolblue. Speciaal voor jou als we meeverhuizen.
We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.
Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Ziggo op te zeggen. Je kunt je abonnement heel gemakkelijk meeverhuizen! Als je echt wil opzeggen helpen we je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.
Is jouw situatie net iets anders of heb je een andere vraag? We denken graag met je mee.
Dit cadeau is alleen voor bestaande Ziggo klanten die hun verhuizing hebben doorgegeven. Deze aanbieding is geldig tot 8 weken na het doorgeven van de verhuizing.
Jij kiest;
Of 3 maanden 10 euro korting op je abonnement van Ziggo. Of gratis SmartWifi pods of 12 maanden een extra tv-pakket.
Geef eerst je verhuizing door in Mijn Ziggo. Na afloop ontvang je twee keer een persoonlijke e-mail met:
*deze korting is éénmalig geldig en kan zowel online als in één van de GAMMA winkels worden gebruikt. Met uitzondering van: aanbiedingen, opruimingen, OK artikelen, ALTIJD LAAG, Philips Hue, PostNL, cadeaukaarten, services en diensten.
**heb je al een lopend contract bij Coolblue Energie? Dan kun je helaas geen gebruik maken van deze actie.
In een groot deel van de Nederlandse huizen is het gebruik van ons SmartWifi modem al voldoende om altijd en overal perfecte wifi te ervaren. Is dat ook zo in jouw huis? Dan heb je geen extra SmartWifi pods nodig. Merk je dat de wifi in de buurt van je modem prima is, maar wat verder in huis niet meer? Dat is heel normaal. Zeker als je huis wat groter is en als er betonnen of betegelde muren of vloeren aanwezig zijn. In dat geval bieden de SmartWifi pods een hele goede oplossing.
Apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan het online verhuisstappenplan.
Het is dan meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Gefeliciteerd met je nieuwe (t)huis! Wordt je postcode herkend? Dan ligt er een Ziggo aansluiting. Of we zijn bezig met het aanleggen van een spiksplinternieuwe kabel.
Ligt er nog geen Ziggo aansluiting? Dan staan we te trappelen om er eentje bij je aan te leggen. Vraag vandaag nog een aansluiting aan via 088-7165900.
Helaas. We hebben een postcode en huisnummer nodig om de beschikbaarbaarheid te checken. We kunnen je pas verder helpen als de gemeente deze gegevens deelt.
Verhuis je naar een adres met hetzelfde kengetal -bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.
Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.
Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo.
Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. Bij online opzeggen duurt het maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen altijd om je opzegging te bevestigen.
Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
Online: Maak gebruik van het opzegformulier. Het duurt maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.
Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Zodra jij je verhuizing hebt doorgegeven, dan kun je contact opnemen met ons voor het inplannen van een monteur.
Maak een account aan en meld je daarna eenmalig aan in de Mijn Vodafone & Ziggo app.
Op onze Klantenservice pagina vind je informatie over al onze producten en diensten. Of bel of chat met ons. We helpen je graag!
Is jouw situatie net iets anders of heb je een andere vraag? We denken graag met je mee.
Geef eerst je verhuizing door in Mijn Ziggo. Na afloop ontvang je twee keer een persoonlijke e-mail met:
*deze korting is éénmalig geldig en kan zowel online als in één van de GAMMA winkels worden gebruikt. Met uitzondering van: aanbiedingen, opruimingen, OK artikelen, ALTIJD LAAG, Philips Hue, PostNL, cadeaukaarten, services en diensten.
**heb je al een lopend contract bij Coolblue Energie? Dan kun je helaas geen gebruik maken van deze actie.
In een groot deel van de Nederlandse huizen is het gebruik van ons SmartWifi modem al voldoende om altijd en overal perfecte wifi te ervaren. Is dat ook zo in jouw huis? Dan heb je geen extra SmartWifi pods nodig. Merk je dat de wifi in de buurt van je modem prima is, maar wat verder in huis niet meer? Dat is heel normaal. Zeker als je huis wat groter is en als er betonnen of betegelde muren of vloeren aanwezig zijn. In dat geval bieden de SmartWifi pods een hele goede oplossing.
Apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan het online verhuisstappenplan.
Het is dan meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Gefeliciteerd met je nieuwe (t)huis! Wordt je postcode herkend? Dan ligt er een Ziggo aansluiting. Of we zijn bezig met het aanleggen van een spiksplinternieuwe kabel.
Ligt er nog geen Ziggo aansluiting? Dan staan we te trappelen om er eentje bij je aan te leggen. Vraag vandaag nog een aansluiting aan via 088-7165900.
Helaas. We hebben een postcode en huisnummer nodig om de beschikbaarbaarheid te checken. We kunnen je pas verder helpen als de gemeente deze gegevens deelt.
Verhuis je naar een adres met hetzelfde kengetal -bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.
Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.
Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo.
Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. Bij online opzeggen duurt het maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen altijd om je opzegging te bevestigen.
Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
Online: Maak gebruik van het opzegformulier. Het duurt maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.
Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Zodra jij je verhuizing hebt doorgegeven, dan kun je contact opnemen met ons voor het inplannen van een monteur.
Maak een account aan en meld je daarna eenmalig aan in de Mijn Vodafone & Ziggo app.
Op onze Klantenservice pagina vind je informatie over al onze producten en diensten. Of bel of chat met ons. We helpen je graag!
We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.
Op de aanbieding voor verhuizende klanten zijn onze actievoorwaarden van toepassing.