Verhuizen zonder zorgen
Verhuizen in 3 stappen
Zo werkt het.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in.
Wat is je adres?
1. Check de beschikbaarheid
Vul je adres in en bekijk de mogelijkheden bij jou thuis.
2. Geef je verhuizing door
Het doorgeven van je verhuizing regel je razendsnel in Mijn Ziggo. Geef uiterlijk 3 werkdagen voor je verhuisdatum je nieuwe adres aan ons door. We zorgen dat je nieuwe adres klaar is voor internet en tv.
3. De dag van verhuizen
Ziggo apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee, en sluit je opnieuw aan. Installeren is eenvoudig. Lukt het niet of heb je vragen? Dan helpen we je daar graag mee. De Ziggo Verhuisservice kost jou helemaal niets.
Kies een cadeautje voor in je nieuwe thuis:
Gratis SmartWifi pods
of 6 maanden €20,- korting
of 12 maanden een extra tv-pakket

Uitleg voor iedere verhuissituatie
Is jouw situatie net iets anders of heb je een andere vraag? We denken graag met je mee.
Verhuiscadeau
Dit cadeau is alleen voor bestaande Ziggo klanten die hun verhuizing hebben doorgegeven. Deze aanbieding is geldig tot 8 weken na het doorgeven van de verhuizing.
Jij kiest;
Of 6 maanden 20 euro korting op je abonnement van Ziggo. Of gratis SmartWifi pods zolang je klant blijft. Of 12 maanden één gratis extra tv-pakket (ESPN Compleet of Ziggo Sport Totaal) dat automatisch stopt.
In een groot deel van de Nederlandse huizen is het gebruik van ons SmartWifi modem al voldoende om altijd en overal perfecte wifi te ervaren. Is dat ook zo in jouw huis? Dan heb je geen extra SmartWifi pods nodig. Merk je dat de wifi in de buurt van je modem prima is, maar wat verder in huis niet meer? Dat is heel normaal. Zeker als je huis wat groter is en als er betonnen of betegelde muren of vloeren aanwezig zijn. In dat geval bieden de SmartWifi pods een hele goede oplossing.
Verhuissituatie
Apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan het online verhuisstappenplan.
Het is dan meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Gefeliciteerd met je nieuwe (t)huis! Word je postcode herkend? Dan ligt er een Ziggo aansluiting. Of we zijn bezig met het aanleggen van een spiksplinternieuwe kabel.
Ligt er nog geen Ziggo aansluiting? Dan staan we te trappelen om er eentje bij je aan te leggen. Vraag vandaag nog een aansluiting aan via 088-7165900.
Helaas. We hebben een postcode en huisnummer nodig om de beschikbaarbaarheid te checken. We kunnen je pas verder helpen als de gemeente deze gegevens deelt.
Verhuis je naar een adres met hetzelfde kengetal -bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.
Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.
Abonnement
Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo.
Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. Bij online opzeggen duurt het maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen altijd om je opzegging te bevestigen.
Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
- 0900 1884 (normale kosten voor mobiel bellen)
- 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)
Online: Maak gebruik van het opzegformulier. Het duurt maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.
Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Overige vragen
Zodra jij je verhuizing hebt doorgegeven, dan kun je contact opnemen met ons voor het inplannen van een monteur.
Vraag een Mijn Ziggo account aan en meld je daarna eenmalig aan in de Mijn Ziggo app.
Staat je situatie er niet bij?
Op onze Klantenservice pagina vind je informatie over al onze producten en diensten. Of bel of chat met ons. We helpen je graag!
Past je pakket nog bij je?
Groter of kleiner wonen, samenwonen of gezinsuitbreiding. Bij verhuizen komt vaak meer kijken dan alleen je spulletjes verplaatsen. Weet je niet zeker of je huidige pakket nog bij de nieuwe situatie past?
Meer weten over verhuizen?
We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.
Op de aanbieding voor verhuizende klanten zijn onze actievoorwaarden van toepassing.