Veelgestelde vragen
Nee. Wanneer je klant bent van Ziggo, kun je de app zonder extra kosten gebruiken.
Iedere klant van Ziggo met een Mijn Ziggo account kan de app gebruiken.
Nog geen Mijn Ziggo account? Vraag een Mijn Ziggo account aan.
Vraag een Mijn Ziggo account aan en meld je daarna eenmalig aan in de Mijn Ziggo app.
Mijn Ziggo online en de Mijn Ziggo app hebben een paar verschillen:
- In Mijn Ziggo online kun je je pakket aanpassen en in de Mijn Ziggo app nog niet.
Omdat je de Mijn Ziggo app makkelijker bij de hand hebt, en je maar één keer hoeft in te loggen, kun je de volgende dingen dag en nacht en een stuk eenvoudiger:
- Facturen inzien en betalen
- Een verhuizing doorgeven
- Contact met Ziggo
Daarnaast vind je in de Mijn Ziggo app ook:
- Hulp bij het instellen van je modem of mediabox
- Een ingang voor het oplossen van problemen
Nee hoor. Gewoon één keer inloggen na het installeren van de app en je kunt daarna alle features in de app blijven gebruiken.