Volop Bellen

11,95 per maand

 Onbeperkt bellen

Volop Bellen

Altijd gratis bellen naar vaste en mobiele nummers!

Bel onbeperkt naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers, met uitzondering van betaalde servicenummers. Dat is pas écht onbezorgd bellen.

Je kunt je huidige nummer gratis meenemen naar Ziggo. Nummerbehoud vraag je eenvoudig aan tijdens je bestelling. Ziggo zegt dan het contract bij je huidige telefonieaanbieder voor je op. Dat hoef je dus niet meer zelf te doen.

Bestellen
Vragen

Stappenplan

Om Volop Bellen te kunnen gebruiken heb je Vast Bellen of Alles-in-1 van Ziggo nodig.
  1. klik op de bestelbutton en log in op Mijn Ziggo
  2. kies Volop Bellen in het bestelformulier en ga akkoord met de voorwaarden
  3. een paar dagen nadat je de bestelling hebt gedaan, ontvang je van Ziggo een bevestiging hiervan
  4. vanaf nu werkt Volop Bellen
Op de tarievenpagina vind je een handig overzicht van onze tarieven van Vast Bellen. Bellen naar het buitenland? Check dan ook even de tarieven.

Bellen via de kabel maakt een kraakheldere spraakverbinding mogelijk. Beter en betrouwbaarder dan wat je gewend bent van bijvoorbeeld DSL-aanbieders. Ook tijdens het internetten of downloaden merk je geen verschil in kwaliteit van je telefoonverbinding. Wij beheren onze telefoonverbindingen van het begin tot het einde zelf en daarom zijn ze erg betrouwbaar.

Natuurlijk kan dat. Je kunt per telefoonlijn één ISDN-nummer meenemen.

Jazeker. Je kunt je thuis telefoon makkelijk combineren met televisie en internet van Ziggo. Dan kies je voor een Alles-in-1 Pakket. Kijk bij onze Pakketten voor een compleet overzicht van de mogelijkheden.

Ziggo Vast Bellen is in de meeste gevallen ook geschikt om alarmmeldingen door te geven. Echter kunnen we niet altijd garanderen dat deze goed werken in combinatie met Ziggo telefonie. We weten dat het werkt bij alarmsystemen van Bosch, Lobeco, General Electrics en Homesafety. Neem echter altijd contact op met de leverancier van het systeem om te checken of het werkt met Ziggo telefonie.

Goed om te weten
In het geval van een stroom- of signaalstoring werkt de modem niet en kan er dus ook geen alarmering worden doorgegeven. Onze installateurs zijn niet gecertificeerd om alarminstallaties aan te sluiten en daarmee niet verantwoordelijk voor het niet doorkomen van een alarmmelding. Hiervoor zul je contact op moeten nemen met de leverancier van je alarmsysteem.  

Als je nog geen vast telefoonnummer hebt, dan ontvang je van ons een vast telefoonnummer op je adres.

Dit abonnement en de extra opties zijn maandelijks opzegbaar. Bekijk voorwaarden.