Overslaan en ga naar inhoud
Terug

Wifi hulp & advies

Sluiten

Wifi hulp & advies

  • Bezig met laden...

  • Gebruik je een wifi-versterker?

    Gebruik je een extra internetpunt of een wifi-versterker?

  • Gebruik je een wifi-versterker?

    Gebruik je een extra internetpunt of een wifi-versterker?

  • Brand er een rode Offline melding op je Mediabox XL?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de offline melding is verdwenen.

    Als de offline melding er nog staat dan is je Mediabox XL niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Brand er een rode Offline melding op je Mediabox XL?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de offline melding is verdwenen.

    Als de offline melding er nog staat dan is je Mediabox XL niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Brand er een rode Offline melding op je Mediabox XL?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de offline melding is verdwenen.

    Als de offline melding er nog staat dan is je Mediabox XL niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Zijn je TP-Link pods online?

    Open de Deco app en druk op het wereldbol icoontje. Controleer hier de status van je wifi-versterkers. 

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Branden de vier lampjes op je Wifimodem?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de vier lampjes op je Ziggo modem weer aanhoudend branden.

    Als de vier lampjes nog niet branden of knipperen, is je modem niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Branden de vier lampjes op je Wifimodem?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de vier lampjes op je Ziggo modem weer aanhoudend branden.

    Als de vier lampjes nog niet branden of knipperen, is je modem niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Branden de vier lampjes op je Wifimodem?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de vier lampjes op je Ziggo modem weer aanhoudend branden.

    Als de vier lampjes nog niet branden of knipperen, is je modem niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Branden de vier lampjes op je Wifimodem?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de vier lampjes op je Ziggo modem weer aanhoudend branden.

    Als de vier lampjes nog niet branden of knipperen, is je modem niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Zijn je modem en pods online?

    Controleer dit in de SmartWifi app. Ga onderaan het eerste scherm naar Apparaten. Daar zie je de status van je modem en pods.

  • Zijn je TP-Link pods online?

    Open de Deco app en druk op het wereldbol icoontje. Controleer hier de status van je wifi-versterkers. 

  • Brandt het witte of groene lampje van je TP-Link pods?

    Brandt het witte of groene lampje op al je wifi-versterkers?

  • Werkt de wifi wel vlakbij je wifibooster?

    Ga met je mobiele telefoon of laptop die is verbonden met je eigen wifi-netwerk, binnen 1 meter van je wifi-versterker staan. Werkt je wifi hier wel goed?

    Door dichtbij een versterker te gaan staan, kun je het bereik en de stabiliteit van je wifi meten. Het signaal zou hier het sterkst moeten zijn. 

  • Werkt de wifi wel vlakbij je wifibooster?

    Ga met je mobiele telefoon of laptop die is verbonden met je eigen wifi-netwerk, binnen 1 meter van je wifi-versterker staan. Werkt je wifi hier wel goed?

    Door dichtbij een versterker te gaan staan, kun je het bereik en de stabiliteit van je wifi meten. Het signaal zou hier het sterkst moeten zijn. 

  • Heb je een zwart Ziggo modem zoals op het plaatje?

    Heb je een zwart wifi-modem van Ziggo, zoals op de afbeelding hierboven?

  • Probeer een andere internetkabel

    Trek alle kabels uit je modem. Koppel nu alleen het apparaat waarmee je de internetverbinding wilt testen aan je modem. Liefst met een andere internetkabel.

    Heb je geen andere kabel in huis? Leen er een van je buren, familie of vrienden als dat kan.

    Je test of er een probleem is met dit specifieke apparaat of de internetkabel die je gebruikt. En sluit zo andere oorzaken uit.

  • Werkt je internet met een andere kabel wel?

    Werkt het internet wel als je een andere internetkabel gebruikt?

    Misschien is er een probleem met de internetkabel of werkt het apparaat zelf niet goed.

  • Heb je een Mediabox XL zoals op het plaatje?

    Heb je geen apart wifi-modem maar gebruik je de wifi via de Mediabox XL? 
    Deze herken je aan het woord 'Horizon'.

  • Brand er een rode Offline melding op je Mediabox XL?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de offline melding is verdwenen.

    Als de offline melding er nog staat dan is je Mediabox XL niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Heb je een extra internetpunt zoals een wifibooster?

    Een wifi-versterker verbetert het wifi-signaal dat je modem verstuurt. Je kunt een wifi-versterker van Ziggo hebben. Of je hebt ergens anders een versterker gekocht.

  • Probeer een andere internetkabel

    Trek alle kabels uit je modem. Koppel nu alleen het apparaat waarmee je de internetverbinding wilt testen aan je modem. Liefst met een andere internetkabel.

    Heb je geen andere kabel in huis? Leen er een van je buren, familie of vrienden als dat kan.

    Je test of er een probleem is met dit specifieke apparaat of de internetkabel die je gebruikt. En sluit zo andere oorzaken uit.

  • Werkt je internet met een andere kabel wel?

    Werkt het internet wel als je een andere internetkabel gebruikt?

    Misschien is er een probleem met de internetkabel of werkt het apparaat zelf niet goed.

  • Heb je een Mediabox XL die verbonden is met je modem?

    Gebruik je de Mediabox XL als wifi-modem? 

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Heb je een Mediabox XL zoals op het plaatje?

    Heb je geen apart wifi-modem maar gebruik je de wifi via de Mediabox XL? 
    Deze herken je aan het woord 'Horizon'.

  • Heb je een zwart Ziggo modem zoals op het plaatje?

    Heb je een zwart wifi-modem van Ziggo, zoals op de afbeelding hierboven?

  • Heb je een zwart Ziggo modem zoals op het plaatje?

    Heb je een zwart wifi-modem van Ziggo, zoals op de afbeelding hierboven?

  • Heb je een wit Ziggo modem zoals op het plaatje?

    Op de afbeelding zie je ons SmartWifi modem, de Connectbox en ons SmartWifi modem Giga, de Connectbox Giga. Deze modems zijn allebei wit.

  • Wat voor modem heb je?

    Heb je een apart wifi-modem in de woonkamer of meterkast? Of gebruik je de Mediabox XL als modem voor je internet en wifi?

    Je wifi-modem staat meestal in de woonkamer of in de meterkast. Kan je het modem nog niet vinden? Zoek dan de hoofdaansluiting. De hoofdaansluiting is het punt waar de Ziggo kabel je huis binnenkomt. Je wifi-modem is hier met een korte kabel rechtstreeks op aangesloten.

  • Heb je een extra internetpunt zoals een wifibooster?

    Een wifi-versterker verbetert het wifi-signaal dat je modem verstuurt. Je kunt een wifi-versterker van Ziggo hebben. Of je hebt ergens anders een versterker gekocht.

  • Heb je een Mediabox XL zoals op het plaatje?

    Heb je geen apart wifi-modem maar gebruik je de wifi via de Mediabox XL? 
    Deze herken je aan het woord 'Horizon'.

  • Heb je een zwart Ziggo modem zoals op het plaatje?

    Heb je een zwart wifi-modem van Ziggo, zoals op de afbeelding hierboven?

  • Wat voor modem heb je?

    Heb je een apart wifi-modem in de woonkamer of meterkast? Of gebruik je de Mediabox XL als modem voor je internet en wifi?

    Je wifi-modem staat meestal in de woonkamer of in de meterkast. Kan je het modem nog niet vinden? Zoek dan de hoofdaansluiting. De hoofdaansluiting is het punt waar de Ziggo kabel je huis binnenkomt. Je wifi-modem is hier met een korte kabel rechtstreeks op aangesloten.

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Zijn je TP-Link pods online?

    Open de Deco app en druk op het wereldbol icoontje. Controleer hier de status van je wifi-versterkers. 

  • Werkt de wifi wel vlakbij je wifibooster?

    Ga met je mobiele telefoon of laptop die is verbonden met je eigen wifi-netwerk, binnen 1 meter van je wifi-versterker staan. Werkt je wifi hier wel goed?

    Door dichtbij een versterker te gaan staan, kun je het bereik en de stabiliteit van je wifi meten. Het signaal zou hier het sterkst moeten zijn. 

  • Brandt het witte of groene lampje van je TP-Link pods?

    Brandt het witte of groene lampje op al je wifi-versterkers?

  • Brand er een rode Offline melding op je Mediabox XL?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de offline melding is verdwenen.

    Als de offline melding er nog staat dan is je Mediabox XL niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Brand er een rode Offline melding op je Mediabox XL?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de offline melding is verdwenen.

    Als de offline melding er nog staat dan is je Mediabox XL niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Zijn je modem en pods online?

    Controleer dit in de SmartWifi app. Ga onderaan het eerste scherm naar Apparaten. Daar zie je de status van je modem en pods.

  • Zijn je modem en pods online?

    Controleer dit in de SmartWifi app. Ga onderaan het eerste scherm naar Apparaten. Daar zie je de status van je modem en pods.

  • Brandt het witte of groene lampje van je TP-Link pods?

    Brandt het witte of groene lampje op al je wifi-versterkers?

  • Werkt de wifi wel vlakbij je wifibooster?

    Ga met je mobiele telefoon of laptop die is verbonden met je eigen wifi-netwerk, binnen 1 meter van je wifi-versterker staan. Werkt je wifi hier wel goed?

    Door dichtbij een versterker te gaan staan, kun je het bereik en de stabiliteit van je wifi meten. Het signaal zou hier het sterkst moeten zijn. 

  • Werkt de wifi wel vlakbij je wifibooster?

    Ga met je mobiele telefoon of laptop die is verbonden met je eigen wifi-netwerk, binnen 1 meter van je wifi-versterker staan. Werkt je wifi hier wel goed?

    Door dichtbij een versterker te gaan staan, kun je het bereik en de stabiliteit van je wifi meten. Het signaal zou hier het sterkst moeten zijn. 

  • Branden de lampjes op je wifibooster?

    Branden de lampjes op je wifi-versterker normaal?

  • Zijn je modem en pods online?

    Controleer dit in de SmartWifi app. Ga onderaan het eerste scherm naar Apparaten. Daar zie je de status van je modem en pods.

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Komt het wifi-signaal goed binnen op je apparaat?

    Ga binnen 1 meter van je modem staan om de sterkte van je wifi-signaal hier te meten. Kun je via je wifi-netwerk een filmpje bekijken op je mobiele telefoon, tablet of laptop?

    Je meet het bereik en de stabiliteit van je wifi in de buurt van je modem, waar het signaal je huis binnenkomt. Het wifi-signaal is hier als het goed is het sterkste.

    Als de wifi hier niet goed werkt, komt het signaal niet goed je huis binnen. We moeten dan uitzoeken waar dat aan ligt. 

  • Heb je een extra internetpunt zoals een wifibooster?

    Een wifi-versterker verbetert het wifi-signaal dat je modem verstuurt. Je kunt een wifi-versterker van Ziggo hebben. Of je hebt ergens anders een versterker gekocht.

  • Heb je een extra internetpunt zoals een wifibooster?

    Een wifi-versterker verbetert het wifi-signaal dat je modem verstuurt. Je kunt een wifi-versterker van Ziggo hebben. Of je hebt ergens anders een versterker gekocht.

  • Heb je een Mediabox XL die verbonden is met je modem?

    Gebruik je de Mediabox XL als wifi-modem? 

  • Probeer een andere internetkabel

    Trek alle kabels uit je modem. Koppel nu alleen het apparaat waarmee je de internetverbinding wilt testen aan je modem. Liefst met een andere internetkabel.

    Heb je geen andere kabel in huis? Leen er een van je buren, familie of vrienden als dat kan.

    Je test of er een probleem is met dit specifieke apparaat of de internetkabel die je gebruikt. En sluit zo andere oorzaken uit.

  • Heb je een Mediabox XL die verbonden is met je modem?

    Gebruik je de Mediabox XL als wifi-modem? 

  • Probeer een andere internetkabel

    Trek alle kabels uit je modem. Koppel nu alleen het apparaat waarmee je de internetverbinding wilt testen aan je modem. Liefst met een andere internetkabel.

    Heb je geen andere kabel in huis? Leen er een van je buren, familie of vrienden als dat kan.

    Je test of er een probleem is met dit specifieke apparaat of de internetkabel die je gebruikt. En sluit zo andere oorzaken uit.

  • Werkt je internet met een andere kabel wel?

    Werkt het internet wel als je een andere internetkabel gebruikt?

    Misschien is er een probleem met de internetkabel of werkt het apparaat zelf niet goed.

  • Werkt je internet met een andere kabel wel?

    Werkt het internet wel als je een andere internetkabel gebruikt?

    Misschien is er een probleem met de internetkabel of werkt het apparaat zelf niet goed.

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Zijn je TP-Link pods online?

    Open de Deco app en druk op het wereldbol icoontje. Controleer hier de status van je wifi-versterkers. 

  • Brandt het witte of groene lampje van je TP-Link pods?

    Brandt het witte of groene lampje op al je wifi-versterkers?

  • Branden de vier lampjes op je Wifimodem?

    Wacht minimaal 7 minuten tot de vier lampjes op je Ziggo modem weer aanhoudend branden.

    Als de vier lampjes nog niet branden of knipperen, is je modem niet goed opgestart of nog bezig met opstarten. Wacht daarom nog even voor je verder gaat.

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Werkt de wifi wel op een ander apparaat?

    Misschien is het apparaat waarop je wilt internetten niet goed ingesteld. Controleer of je internet kunt gebruiken op een ander apparaat in huis. Dat kan een andere mobiele telefoon, laptop of tablet zijn.

    Pak een andere mobiele telefoon, laptop of tablet die is verbonden met je eigen wifi-netwerk en open de internetbrowser. Ga naar ziggo.nl. Kom je op onze website?

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het overzicht op de Community.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het overzicht op de Community.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het overzicht op de Community.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het lampjes overzicht in de handleiding.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het lampjes overzicht in de handleiding.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het lampjes overzicht in de handleiding.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het lampjes overzicht in de handleiding.

  • Het witte lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed. Laten we verder kijken wat er nog meer aan de hand kan zijn.

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het lampjes overzicht in de handleiding.

  • Het groene lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed en je modem staat in bridge-modus. 

    In bridge-modus zendt het modem geen wifi-signaal meer uit en werkt alleen nog de gele poort 1. Het wifi-signaal is overgenomen door je TP-link pods of andere wifi-versterkers. 

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk de uitleg over de lampjes op onze community

  • Het groene lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed en je modem staat in bridge-modus. 

    In bridge-modus zendt het modem geen wifi-signaal meer uit en werkt alleen nog de gele poort 1. Het wifi-signaal is overgenomen door je TP-link pods of andere wifi-versterkers. 

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk de uitleg over de lampjes op onze community

  • Het groene lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed en je modem staat in bridge-modus. 

    In bridge-modus zendt het modem geen wifi-signaal meer uit en werkt alleen nog de gele poort 1. Het wifi-signaal is overgenomen door je TP-link pods of andere wifi-versterkers. 

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk de uitleg over de lampjes op onze community

  • Het groene lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed en je modem staat in bridge-modus. 

    In bridge-modus zendt het modem geen wifi-signaal meer uit en werkt alleen nog de gele poort 1. Het wifi-signaal is overgenomen door je TP-link pods of andere wifi-versterkers. 

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk de uitleg over de lampjes op onze community

  • Het groene lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo

    Het signaal is goed is en je modem staat in bridge-modus.

    In bridge-modus zendt het modem geen wifi-signaal meer uit en werkt alleen nog de gele poort 1. Het wifi-signaal is overgenomen door je TP-link pods of andere wifi-versterkers. 

    Meer weten over de lampjes van je SmartWifi modem? Bekijk het overzicht in de handleiding.

  • Het groene lampje brandt op je modem

    Wifi of internet is traag of doet het niet | Ziggo