Overslaan en ga naar inhoud

Je bestelling

Volg je bestelling of kijk hoe je 'm kunt aanpassen

Afbeelding pakket Ziggo

Door grote drukte bij PostNL zijn pakketten langer onderweg dan normaal. Je track & tracecode wordt bijgewerkt als PostNL je pakket heeft gesorteerd.
Kijk later nog eens of de status van de levering van je bestelling is bijgwerkt.

Waar is mijn pakket?

Met het bestelnummer en je postcode volg je jouw bestelling online. Je bestelnummer vind je in onze bevestigingsmail of -brief.

Bezorging en levertijd

Het installatiepakket krijg je rond de ingangsdatum van je abonnement.

Een dag voor de levering krijg je een e-mail met een track & tracecode. Volg je zending online en kijk wanneer de PostNL-bezorger voor je deur staat.

Bedenktijd

Tot 14 kalenderdagen na de start van je abonnement, extra zenderpakket of de ontvangst van je apparaat kun je een online bestelling gratis annuleren

Iets in onze winkel gekocht? Dan is er geen overeenkomst op afstand en gelden de 14 dagen bedenktijd niet. Ook voor streamingdiensten, zoals Viaplay of Netflix, geldt er geen bedenktijd.

Je bestelling aanpassen

Heb je online besteld? Bel naar 088 - 121 28 08 om je bestelling aan te passen of te annuleren.

Of chat met onze klantenservice als je nog iets wilt veranderen. 

Veelgestelde vragen

Neem contact op met PostNL en houd de track & tracecode van het pakket bij de hand. 

Wil je toch iets anders? Gebruik maken van een actie? Of ben je niet tevreden over een apparaat? Laat het ons binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling weten. Bel naar 088 - 121 28 08 en we helpen je verder.

De bedenktijd van 14 dagen gaat in:

  • Na installatie en activatie van apparatuur die je huurt of leent, zoals een Next Mini of modem
  • Bij gekochte apparaten, zoals SmartWifi pods of een afstandsbediening, op de dag dat je het apparaat ontvangt

Bij een combinatie hiervan geldt de meest ruime bedenktijd.

Diensten als Vast Bellen en extra zenders
Voor deze diensten gaat de bedenktijd van 14 dagen in nadat je de bevestigingse-mail hebt gekregen.

Streamingdiensten
Voor streamingdiensten zoals Viaplay of Netflix geldt er geen bedenktijd.

Wifi-versterkers
Een wifi-versterker mag je thuis 30 dagen uitproberen. Zo weet je zekerof je wifi verbeterd is.

Bij annulering gelden de volgende kosten:

Retourkosten
Retourneren van je bestelling is gratis. Alleen als je zelf kiest om het pakket aangetekend terug te sturen, betaal je de retourkosten.

Kosten voor het niet terugsturen van geleende apparaten
Als je deze apparatuur die je van ons leent, niet terugstuurt, brengen we de restwaarde bij je in rekening. 

Verbruikskosten
Heb je al diensten, zoals bellen, gebruikt? Dan brengen we de kosten daarvan in rekening.

Abonnementskosten
Heb je op tijd geannuleerd, maar kon je al tv-kijken, internetten of bellen? Dan hebben we al abonnementskosten in rekening gebracht. We storten het bedrag terug op je rekening als de annulering is verwerkt. 

Ja, dit kan via het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op.

Maar bellen gaat sneller. We verwerken je opzegging dan meteen en je komt niet zonder tv, internet of telefoon te zitten.

  • In de bevestigingsmail of -brief van je bestelling
  • Onderaan in alle e-mails die we naar je sturen
  • Op je Ziggo factuur

Je abonnement start altijd pas als je diensten zijn geïnstalleerd. Of automatisch, 14 dagen na ontvangst van het pakket