Bestelling en bezorging | Klantenservice | Ziggo

Bestelling

Heb je een bestelling gedaan? Leuk! Heb je een vraag of is er iets niet duidelijk? Dan ben je hier goed.

Levertijd

Levertijd

Binnen enkele uren na je bestelling sturen we een bevestiging. Als de ingangsdatum in de toekomst ligt, vermelden we de ingangsdatum in de bevestiging. Een dag voor de levering van je pakket sturen we een mail met een track & trace. Dit doen we alleen als we je e-mailadres hebben. In de tijd tussen de bevestiging en de levering krijg je even geen mails of brieven van ons.

Als het pakket bij je thuis wordt bezorgd en het lukt de bezorger niet om het af te geven, dan proberen we het in de meeste gevallen bij je buren. 

Bezorging

Rond de ingangsdatum levert PostNL het installatiepakket. Als je niet thuis bent kan je het pakket ophalen bij een PostNL-locatie in de buurt. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee, anders krijg je het pakket niet mee.

Bezorging
Annuleren of wijzigen

Annuleren of wijzigen

Het verkeerde besteld? Of wil je iets wijzigen in je bestelling? Dat kan natuurlijk.

Hoe annuleer of wijzig je?
 garantie en reparatie

Garantie en reparatie

Natuurlijk krijg je garantie op onze apparaten en het werk van de monteur.

Wat nu?
 service van ziggo

Service van Ziggo

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis.

Hoe werkt het?