Je gegevens wijzigen
Staat er een spelfout in je naam of klopt de aanhef niet? Geef het aan ons door. Ook horen we het graag als je een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres hebt. Hoe? We helpen je hieronder graag op weg.
Staat er een spelfout in je naam of klopt de aanhef niet? Geef het aan ons door. Ook horen we het graag als je een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres hebt. Hoe? We helpen je hieronder graag op weg.
Ander rekeningnummer? Of betaal je liever op een andere manier? Geef het aan ons door in Mijn Ziggo.
We vinden het belangrijk dat we je aanspreken met de juiste naam. En dat we je naam correct schrijven.
Ben je gescheiden of juist getrouwd? Of is je naam om een andere reden veranderd? Laat het ons weten.
We bereiken je graag op het juiste telefoonnummer of e-mailadres. Geef het daarom aan ons door als er iets niet klopt. Je wijzigt het eenvoudig in Mijn Ziggo.
Mag het ietsje meer zijn? Of juist minder? Geen probleem. Je past dit heel makkelijk zelf aan in Mijn Ziggo.
Je kunt natuurlijk kiezen voor een geheim telefoonnummer. Lees er meer over.
Wil je niet meer met je vaste telefoon naar 0900-nummers kunnen bellen. Blokker dan deze nummers met dit stappenplan.
Stapelen de verhuisdozen zich al op? Tijd om ons je verhuizing door te geven. Laat ons minimaal drie dagen voor de verhuizing het nieuwe adres weten.
Je gegevens vind je in Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app. Kijk daarvoor onder 'gegevens' of 'Mijn account'.
Wil je een ander e-mailadres aan ons doorgeven waar we de factuurmail of serviceberichten heen mogen sturen? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ verander je het direct. Binnen enkele dagen ontvang je de serviceberichten van Ziggo op dat e-mailadres.
Je bepaalt zelf of je commerciële post, sms'jes, e-mail of telefoontjes van Ziggo krijgt. Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en acties. Wil je reclame van Ziggo ontvangen of niet? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ kies je voor ‘Privacy’ en verander je de instellingen zelf.
In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.
Onze medewerkers van de Klantenservice melden je oude smartcard graag voor je af.
Je wachtwoord vergeten? Of wil je gewoon een nieuw wachtwoord instellen? In Mijn Ziggo stel je eenvoudig een wachtwoord in voor je e-mailadres.
Natuurlijk kun je je wifi-wachtwoord aanpassen. We leggen in dit stappenplan uit hoe je dit doet.
Met een mediabox van Ziggo kun je ook On Demand films en series bestellen. Het is alleen niet altijd de bedoeling dat iedereen dat ook daadwerkelijk doet. Dan kan je met een pincode deze functies afschermen. Hoe je dit doet, leggen we uit.
Ben je je inloggegevens vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd per e-mail, sms of brief.