Interactieve televisie gebruiken

Met interactieve digitale televisie van Ziggo bepaal je zelf wat er op tv is. Je kijkt live met je mediabox of CI+ Module, of je neemt op. Ook kijk je een uitzending tot zeven dagen terug, én bestel je On Demand films en series. Kortom: je kijkt wat je wilt, wanneer het je uitkomt.

Zo gebruik je interactieve televisie

We leggen je hier uit wat je allemaal kunt doen met interactieve tv. Zo kun je snel genieten van alles wat Interactieve Televisie van Ziggo je te bieden heeft. Weet je niet zeker of je mediabox of CI+ Module wel interactief is? Dit zijn de interactieve mediaboxen en CI+ modules van Ziggo.

Kijk een dag sport via FOX Sports

Heb je geen abonnement op FOX Sports, maar wil je wel af en toe een wedstrijd kijken? Dan bestel je met een FOX Sports dagpas een dag lang topvoetbal.

Films en series On Demand

Met Interactieve Televisie van Ziggo bestel je On Demand films en series.

Zo bestel je een film of serie

Kijk terug met TV Gemist

Een uitzending gemist? Kijk deze eenvoudig terug met Interactieve Televisie van Ziggo. 

Zo kijk je een programma terug

Kijk terug via Ziggo Replay

Vanaf nu nemen we programma's voor je op. Dit heet Ziggo Replay. Replay is alleen te gebruiken met een Ziggo Mediabox XL.

Zo gebruik je Ziggo Replay

Je interactieve mediabox instellen

Je interactieve mediabox stel je precies zo in zoals jij dat wil. We nemen de belangrijkste instellingen van je mediabox met je door, zodat je alles uit interactieve televisie haalt wat erin zit.

Een andere taal

Naast ondertiteling zitten er bij On Demand soms ook meerdere gesproken talen. Je bepaalt dus zelf in welke taal je de film of serie wilt bekijken.

Zo pas je de taal aan
 Ondertiteling instellen

Ondertiteling

Bij een On Demand film of serie zit vaak meer dan alleen Nederlandse ondertiteling. En je kunt de ondertiteling ook helemaal uitzetten. 

Zo stel je de ondertiteling in
Pincode veranderen

Betaalcode of PIN

Wil je niet dat iedereen zomaar films en series kan bestellen? Stel dan een persoonlijke betaalcode in. Zo beveilig je zenders, films en series.

Zo wijzig je de betaalcode

Hoe zit het met je privacy?

Privacy is belangrijk. We gaan zorgvuldig om met je gegevens. En geven je graag alle inzicht en controle. Welke gegevens we van je bewaren en hoe we je gegevens mogen gebruiken, bepaal je zelf in Mijn Ziggo. 

Problemen met interactieve televisie oplossen

Werkt interactieve tv niet helemaal zoals het hoort? We gaan je helpen: we hebben de meest voorkomende problemen op een rijtje gezet, zodat je het snel kunt oplossen.

Veelgestelde vragen

Met veel interactieve mediaboxen kun je ook opnemen en live tv op pauze zetten. Erg handig als je geen tijd hebt om de uitzending live te zien.

  • Niet alles via TV Gemist is gratis. Vooral programma’s van commerciële zenders zijn meestal alleen tegen betaling te zien.

Programma’s kijk je terug tot 10 dagen na de originele uitzending. Dat kan alleen van zenders die onderdeel zijn van je abonnement. 

Het is de wettelijke taak van Ster om reclame te verzorgen bij de programma’s van NPO. De NPO moet op al zijn kanalen ruimte bieden voor deze Ster-reclame. Door technische aanpassingen is het sinds september 2012 mogelijk om Ster-reclame ook op Uitzending Gemist via digitale televisie uit te zenden. Met de opbrengsten van deze reclame worden onder andere de NPO, het Instituut voor Beeld en Geluid en de omroeporkesten gefinancierd.

Ziggo heeft geen invloed op de manier waarop programma's via Uitzending Gemist worden aangeboden. Voor vragen over Ster-reclame kun je bellen met de Ster (035-6725500) of mailen naar ster@ster.nl. Voor vragen over de NPO kun je terecht bij de NPO via www.npo.nl.

Met tijdelijke opname kun je een programma tijdens het tv-kijken pauzeren of terugspoelen. Als je de tijdelijke opnamefunctie hebt gebruikt, en je wilt daarna van zender wisselen, dan krijg je een melding om je eraan te herinneren. Druk je vervolgens op OK, dan verlaat je de zender en wordt het geheugen gewist. Druk je op Back, dan kun je nog wel terugspoelen en pauzeren op de zender die je wilde verlaten.

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo