Foutcode CS2518

Deze code geeft aan dat het momenteel niet mogelijk is om verder te kijken.

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op de Mediabox XL en de Mediabox Next. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Afbeelding Mediabox XL

Je hebt gekozen voor Mediabox XL

1. Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

2. Herstart de mediabox

Zet je mediabox voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Als je mediabox geen aan-uitknop heeft, kun je ook de stekker uit het stopcontact halen en 10 seconden later weer terug doen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat de mediabox volledig is opgestart.

3. Kabels en aansluitingen controleren

Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis.

4. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.