Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS2518

Deze code geeft aan dat het momenteel niet mogelijk is om verder te kijken.

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Je hebt gekozen voor Mediabox Next

1. Controleer of er een storing is

Wat is je adres?

Vul je postcode en huisnummer in.

2. Herstart de mediabox

Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.

3. Is je mediabox via wifi verbonden?

Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.

Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.

4. Kabels en aansluitingen controleren

Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis. Check snel waar het probleem zit.

5. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.