Foutcodes en e-meldingen

Heb je Digitale of Interactieve Televisie van Ziggo en zie je een foutcode of e-melding in beeld? Zoek hieronder je foutmelding op. Dan leggen we je uit wat de oorzaak is en hoe je het oplost. 

Foutcodes en e-meldingen

Foutcode niet gevonden?

Kun je een foutcode niet terugvinden? Geen paniek, waarschijnlijk hebben we hier nog geen gedetailleerde informatie over. Of het is geen foutcode voor digitale of interactieve televisie. Maar omdat je toch wel graag de oorzaak wilt weten hebben we de meest voorkomende voor je op een rijtje gezet.

Foutcodes van je tv of digitale ontvanger

Veel foutcodes voor digitale of interactieve televisie worden veroorzaakt wanneer je digitale ontvanger geen goed tv-signaal ontvangt. Hij kan dan één of meerdere zenders niet goed weergeven. Dan zie je meestal blokjes of strepen in beeld. Als het signaal te verstoord wordt geeft je ontvanger of tv uiteindelijk een foutmelding. Los het nu op.

Foutcodes van je e-mailprogramma

Kun je geen e-mail meer ontvangen en/of verzenden? Dan krijg je waarschijnlijk een foutmelding te zien op je computer, tablet of smartphone. Je lost het eenvoudig op met ons stappenplan.

Foutcodes van een app op je smartphone of tablet

Probeer je een app te gebruiken, maar krijg je een foutcode? Bijvoorbeeld van de Ziggo GO app of de HBO GO app? Probeer altijd eerst de app te verwijderen van je toestel en daarna opnieuw te downloaden en te installeren. Blijft de foutcode? Lees dan meer oplossingen op de pagina van de app.

Ziggo GO
HBO GO
FOX Sports Go
Film1 Go
Ziggo Sport Totaal app

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo