Foutcode CS9994

Je modem lijkt offline, waardoor veel functies van je mediabox het niet doen. 

1. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

coaxkabel

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).

Maakt dat geen verschil? Als je nog een extra internetkabel in huis hebt, probeer dan of het probleem weggaat als je de kabel vervangt.

2. Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul je postcode en huisnummer in en klik op Check.

Is er een storing bekend?

Wacht totdat de storing verholpen is. Haal de stekker van je mediabox 10 seconden uit het stopcontact. Start de mediabox opnieuw op en kijk of alles weer werkt.

3. Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

Om live tv te kijken, voer je de pincode van de mediabox in.

Standaard is de pincode 0000. Heb je de standaard pincode ooit gewijzigd en weet je deze niet meer? In Mijn Ziggo kun je gemakkelijk je pincode herstellen.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd, maar het probleem blijft? Dat is balen. Neem contact met ons op dan helpen we je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode en geef ook aan welke van bovenstaande instructies je hebt uitgevoerd om het probleem te verhelpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.