Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS2010

Het lijkt erop alsof je mediabox je abonnement niet herkent.  Op deze pagina kun je  stap voor stap op zoek gaan naar de oplossing.

1. Zenderaanbod opnieuw ophalen

In Mijn Ziggo

1.

  • Controleer of je smartcard in je mediabox of CI+ Module zit
  • Als je een mediabox hebt, zet die dan aan 
  • Zet de tv aan

Ga vervolgens naar Mijn Ziggo en ga naar Producten.

Navigatie Mijn Ziggo

2.

Ga naar Televisie

Optie Digitale ontvanger en smartcards in Mijn Ziggo

3.

Zoek je apparaat bij Je digitale ontvangers en smartcards en klik op Instellingen.

Optie Digitale ontvanger en smartcards in Mijn Ziggo

4.

Klik onder Zenderaanbod ophalen op Opnieuw ophalen

Optie 'Zender ophalen' in Mijn Ziggo

5.

Wacht nu 15 minuten. Laat de tv en de ontvanger in de tussentijd aanstaan. De zenders moeten dan (weer) werken.

Nog geen beeld?

Heb je nog geen beeld? Ga dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.

In de Mijn Ziggo app

1.

  • Controleer of je smartcard in je mediabox of CI+ Module zit
  • Als je een mediabox hebt, zet die dan aan 
  • Zet de tv aan

Open nu de Mijn Ziggo app en ga naar Producten.

Logo Mijn ZIggo app
Navigatiebalk Mijn Ziggo app

2.

Zoek je apparaat en klik op Hulp bij televisie

Scherm 'Hulp bij televisie' in de Mijn Ziggo app

3.

Klik op Zenders opnieuw ophalen onder Zenderpakket opnieuw ophalen

Detailscherm ontvanger in Mijn Ziggo app

4.

Wacht nu 15 minuten. Laat de tv en de ontvanger in de tussentijd aanstaan. De zenders moeten dan (weer) werken.

Nog geen beeld?

Heb je nog geen beeld? Ga dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.

2. Is je mediabox via wifi verbonden?

Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.

Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.

3. Herstart de mediabox

Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.

4. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.