Foutcode CS2010

Het lijkt erop alsof je mediabox je abonnement niet herkent.

Zenderaanbod opnieuw ophalen

In Mijn Ziggo kun je je zenderaanbod herstellen. Als je dit doet, zal het opnieuw naar je mediabox worden gestuurd. In de meeste gevallen verhelpt dit het probleem.

  1. Zet de televisie op NPO1 en laat deze aanstaan.
  2. Ga naar Mijn Ziggo
  3. Kies onder Producten voor Televisie.
  4. Onder de kop Mijn digitale ontvanger(s) klik je op de link "Zenders en pincode herstellen".
  5. Op de pagina die hierna verschijnt zie je Zenderaanbod ophalen.
  6. Klik op de button "Opnieuw ophalen".

Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Zap na 15 minuten naar het kanaal waar de foutcode in beeld kwam. Als het goed is, heb je nu weer beeld.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.