Foutcode CS2010
Het lijkt erop alsof je mediabox je abonnement niet herkent. Op deze pagina kun je stap voor stap op zoek gaan naar de oplossing.
1. Zenderaanbod opnieuw ophalen
In Mijn Ziggo kun je je zenderaanbod herstellen. Als je dit doet, zal het opnieuw naar je mediabox worden gestuurd. In de meeste gevallen verhelpt dit het probleem. Je kunt inloggen via je browser of gebruik maken van de Mijn Ziggo app:
Tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je mediabox zitten en moet de box aanstaan. Heb je een CI+ Module? Zorg dan dat de smartcard in de module zit en de televisie aanstaat. De chip van kaart hoort aan de dikke zijde van de module.
Ga vervolgens naar Mijn Ziggo en ga naar de optie Producten.

Druk vervolgens op Naar televisie.

Druk op de link Instellingen naast de ontvanger of smartcard waar je het probleem ervaart.

Op de pagina die hierna verschijnt de optie Zenderaanbod ophalen.
Klik op de knop Opnieuw ophalen.

Het zenderaanbod dat bij je abonnement hoort wordt nu opnieuw naar je ontvanger gestuurd. Dit kan tot 15 minuten duren. Laat de tv en de ontvanger in de tussentijd aanstaan!
Als je na een kwartier nog geen beeld hebt, zap dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.
Tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je mediabox zitten en moet de box aanstaan. Heb je een CI+ Module? Zorg dan dat de smartcard in de module zit en de televisie aanstaat. De chip van kaart hoort aan de dikke zijde van de module.
Open vervolgens de Mijn Ziggo app en ga naar de optie Producten.

Heb je meer ontvangers (dit kan een mediabox of CI+ Module zijn)? Scroll dan naar de ontvanger waarbij je het probleem ervaart. Druk daar op Hulp bij televisie.

Druk in het volgende scherm op de knop Zenders opnieuw ophalen.

Het zenderaanbod dat bij je abonnement hoort wordt nu opnieuw naar je ontvanger gestuurd. Dit kan tot 15 minuten duren. Laat de tv en de ontvanger in de tussentijd aanstaan!
Als je na een kwartier nog geen beeld hebt, zap dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.
2. Is je mediabox via wifi verbonden?
Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.
Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.
3. Herstart de mediabox
Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.
4. Helpt dit niet?
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.