Foutcode CS2010

Het lijkt erop alsof je mediabox je abonnement niet herkent.

1. Zenderaanbod opnieuw ophalen

In Mijn Ziggo kun je je zenderaanbod herstellen. Als je dit doet, zal het opnieuw naar je mediabox worden gestuurd. In de meeste gevallen verhelpt dit het probleem. Volg onderstaande stappen of gebruik de Mijn Ziggo app.

  1. Zet de televisie op NPO1 en laat deze aanstaan.
  2. Ga naar Mijn Ziggo  of gebruik de Mijn Ziggo app.
  3. Kies onder Producten voor Televisie.
  4. Onder de kop Mijn digitale ontvanger(s) klik je op de link "Zenders en pincode herstellen".
  5. Op de pagina die hierna verschijnt zie je Zenderaanbod ophalen.
  6. Klik op de button "Opnieuw ophalen".

Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Zap na 15 minuten naar het kanaal waar de foutcode in beeld kwam. Als het goed is, heb je nu weer beeld.

2. Gebruik je wifi voor je Mediabox Next?

Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.

Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de Mediabox Next, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.

3. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.