E-mailmogelijkheden

Leuk, e-mail van Ziggo. Maar wat kun je er eigenlijk allemaal mee? Verdiep je hier in de mogelijkheden. Tweak je instellingen zo dat Ziggo Mail echt aan je eisen voldoet.

De verschillende opties

Veelgestelde vragen

Ik wil instellingen in Ziggo Mail wijzigen. Wat heb ik nodig?

Je hebt hier je e-mailadres en bijbehorend wachtwoord voor nodig.

Weet je het wachtwoord niet meer?

Nieuw e-mail wachtwoord instellen in Mijn Ziggo

Je hebt hier wel je Mijn Ziggo inloggegevens voor nodig. Weet je ze niet meer? Vraag ze dan opnieuw op.

Hoe kan ik een extra e-mailadres verwijderen?

Je kunt een eerder ingesteld extra e-mailadres in Mijn Ziggo zelf weer verwijderen.

  1. Klik hiervoor in het hoofdmenu op Mijn Producten.
  2. Klik op Internet.
  3. Klik naast Wifispots op het pijltje naar rechts.
  4. Klik op E-mail.
  5. Ga naar het extra e-mailadres dat je wil verwijderen.
  6. Klik vervolgens op de knop Verwijderen e-mailadres.


Het e-mailadres en alle mails in het postvak zijn nu verwijderd.

Het hoofd-e-mailadres vervalt alleen als je je internetabonnement opzegt. Vanaf het einde van je abonnement zijn je gegevens dan niet meer beschikbaar.

Ik wil instellingen in Mijn Ziggo wijzigen. Wat heb ik nodig?

Wil je graag de e-mailinstellingen in Mijn Ziggo aanpassen. Zoek hier de inloggegevens voor Mijn Ziggo op. Kun je ze niet meer vinden of weet je ze niet meer? Geen probleem. In een fluitje van een cent heb je ze opnieuw aangevraagd.

Wat is IMAP?

IMAP is een nieuwe manier van e-mail gebruiken. Hier lees je er alles over.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo