Overslaan en ga naar inhoud

Je internetaansluiting in 4 stappen

Check de stappen voor je internetaansluiting en ontdek wie wanneer in actie komt

Voor de bouw

Voor de beste internetervaring na je verhuizing, regel je de loze leidingen en de bekabeling vooraf als meerwerk. 

Vóór oplevering

Voor je nieuwe aansluiting start de Ziggo aannemer binnenkort met de bekabeling naar je huis.

Opleveringskeuring

Yes, je controleert alle punten grondig. Ook je internetaansluiting. Hoe doe je dat en waar let je op?

Na oplevering

Bekijk onze 5 tips om na je verhuizing snel en soepel te genieten van snel en stabiel internet en tv op elk scherm.

Goed om te weten

Ook voor je nieuwbouwhuis: installatie met of zonder monteur, altijd met installatiehulp.

 Installatiehulp

Soepele installatie

Het installeren van internet is heel eenvoudig. Kom je er niet uit dan staan we voor je klaar. 

Ziggo Installatiehulp

Monteur nodig?

Lukt de installatie niet? Onze monteur komt graag bij je langs. Voor de installatie of bij een storing.

Meer over de monteur

Ben je ondernemer?

Kies voor Ziggo Zakelijk. Altijd online met de Wifi back-up en vele extra's om volop te ondernemen. 

Internetaansluiting aanvragen

Daarom kies je voor Ziggo

Klaar voor de toekomst met krachtig stabiel internet en 24/7 service

Meer verbinding

Geniet van je stabiele en snelle verbinding via ons toekomstvaste glasvezel-kabelnetwerk.

Meer informatie

Meer kijkplezier

Na verhuizing is het goed ontspannen met gratis Ziggo Sport. Je bepaalt zelf waar je kijkt met de Ziggo GO app. 

Kijk topentertainment

Meer gemak

Regel zelf je zaken in Mijn Ziggo. En heb je ons nodig, dan staan we 24/7 voor je klaar. Via app, chat of website. 

Service altijd dichtbij

Handig om te weten

Als je postcode in de postcodechecker (bovenaan de pagina) wordt herkend, dan ligt er al een Ziggo kabel of zijn we bezig met aanleggen. Zo niet, neem dan even contact met ons op 088 12 12 940.

Maak gebruik van de postcodechecker (bovenaan de pagina) om te kijken of je al Ziggo producten kan bestellen. Wordt je postcode nog niet herkend? Neem dan even contact met ons op 088 12 12 940.

Heb je een aanvraag gedaan voor een nieuwe aansluiting, dan wordt er binnen drie werkdagen een e-mail gestuurd met de bevestiging. De offerte wordt binnen tien werkdagen gemaakt. Heb je na deze periode niets gehoord? Bel ons op 088 12 12 940.

Ben je zelf een huis aan het (ver)bouwen, dan heeft de aannemer of installateur misschien de aanvraag voor je gedaan. Zo niet, bel ons op 088 12 12 940.

Het duurt ongeveer 4 - 14 weken vanaf het moment van je aanvraag totdat je Ziggo producten kan bestellen. Hoe het aanvraagproces loopt zie je op de pagina over aansluitingen.  

Je abonnement loopt voor onbepaalde tijd met een door jou gekozen minimumduur van 1 of 2 jaar. Na de gekozen minimumduur kun je maandelijks kosteloos opzeggen. Tussendoor iets wijzigen aan je pakket? Dat kan altijd.

Op bovenstaande pakketten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Op de aanbiedingen zijn onze actievoorwaarden van toepassing. Aanbieding geldt alleen als je nog geen internet van Ziggo hebt.