Adreswijziging doorgeven
Regel je adreswijziging eenvoudig online en geniet van leuke verhuisvoordelen
Geef je nieuwe adres op tijd door
Je adreswijziging doorgeven in 3 stappen
Ga je verhuizen? Verhuis Ziggo met je mee! Regel je adreswijziging eenvoudig online, dan zorgen wij dat we soepel met je meeverhuizen. Zo kun je erop rekenen dat je internet en tv meteen werken op je nieuwe adres. En je krijgt zelfs leuke verhuisvoordelen en korting.
1. Nieuw adres
Log in op Mijn Ziggo en vul je nieuwe woonadres in.
2. Verhuisdatum
Geef aan wanneer je verhuist. Dan zorgen we dat je internet op tijd werkt.
3. Bevestiging
Je krijgt een bevestiging en status-checker per mail. Alles is geregeld!
Ik ga (binnenkort) verhuizen
Wanneer moet ik mijn adreswijziging doorgeven?
Hoe eerder, hoe beter! We adviseren om minstens 4 weken voor de verhuizing je adreswijziging door te geven. Zo weet je zeker dat alles op tijd geregeld is en je geen dag zonder internet zit. Weet je de exacte verhuisdatum nog niet? Geen probleem! Maak een schatting en geef op een later moment de specifieke datum door.
De voordelen als je ons meeverhuist
Verhuizen? Verhuis ons mee!
Verhuizen is al druk genoeg, dus we maken het je graag makkelijker. Verhuis ons mee naar je nieuwe adres en profiteer van de verhuisvoordelen. Zo ben je niet alleen snel online, maar bespaar je ook nog eens op je nieuwe thuis.
Verhuiscadeau
Kies een cadeautje! 6 maanden € 10 korting, een extra tv-pakket of gratis SmartWifi pods.
Keiharde euro's korting
Je krijgt van ons 15% korting bij GAMMA en € 250 CoolblueTegoed bij Coolblue Energie.
Installatie zoals jij wil
Doe je het zelf of liever kosteloos een monteur? Jij bepaalt. Vaak snel geregeld.
Ook handig om te weten
Bij welke instanties moet ik mijn adreswijziging doorgeven?
Vergeet niet je adreswijziging ook door te geven bij:
- Mobiele telefoonprovider (regel het meteen in My Vodafone)
- Gemeente (verplicht binnen 5 dagen na verhuizing)
- Zorgverzekering en huisarts
- Werkgever, school en bank
- Energieleverancier en waterbedrijf
- Telefoonprovider en andere abonnementen
Veelgestelde vragen
Dit cadeau is alleen voor bestaande Ziggo klanten die hun verhuizing hebben doorgegeven. Deze aanbieding is geldig tot 8 weken na het doorgeven van de verhuizing.
Geef eerst je verhuizing door in Mijn Ziggo. Na afloop ontvang je twee keer een persoonlijke e-mail met:
- een kortingscode voor 15% korting op het hele assortiment* van GAMMA. Voer de kortingscode in als je online afrekent bij gamma.nl. Of laat de barcode zien in de dichtstbijzijnde winkel.
- een kortingscode voor €250 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie. Stap over naar Coolblue Energie** en krijg je extra €250 CoolblueTegoed.
*deze korting is éénmalig geldig en kan zowel online als in één van de GAMMA winkels worden gebruikt. Met uitzondering van: aanbiedingen, opruimingen, OK artikelen, ALTIJD LAAG, Philips Hue, PostNL, cadeaukaarten, services en diensten.
**heb je al een lopend contract bij Coolblue Energie? Dan kun je helaas geen gebruik maken van deze actie.
In een groot deel van de Nederlandse huizen is het gebruik van ons SmartWifi modem al voldoende om altijd en overal perfecte wifi te ervaren. Is dat ook zo in jouw huis? Dan heb je geen extra SmartWifi pods nodig. Merk je dat de wifi in de buurt van je modem prima is, maar wat verder in huis niet meer? Dat is heel normaal. Zeker als je huis wat groter is en als er betonnen of betegelde muren of vloeren aanwezig zijn. In dat geval bieden de SmartWifi pods een hele goede oplossing.
Apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan onze online installatiehulp.
Tip: maak in je oude woning een foto van hoe alle apparatuur is aangesloten, zodat je het op je nieuwe adres weer makkelijk kunt installeren.
Het is dan meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Gefeliciteerd met je nieuwe (t)huis! Doe de postcodecheck en ontdek of Ziggo beschikbaar is op je nieuwe adres.
Wordt je postcode herkend? Dan ligt er een Ziggo aansluiting. Of we zijn bezig met het aanleggen van een spiksplinternieuwe kabel.
Ligt er nog geen Ziggo aansluiting? Dan staan we te trappelen om er eentje bij je aan te leggen. Vraag vandaag nog een aansluiting aan via 088-7165900.
Helaas. We hebben een postcode en huisnummer nodig om de beschikbaarbaarheid te checken. We kunnen je pas verder helpen als de gemeente deze gegevens deelt.
Verhuis je naar een adres met hetzelfde kengetal -bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.
Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.
Lees hier alles wat je moet weten over Ziggo meeverhuizen naar een nieuw adres. Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
Toch wat hulp nodig?
Kom je ergens niet uit? Of ontvang je graag advies? We staan voor je klaar.
Bezoek ons in de winkel
Vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Bezoek een winkel bij jou in de buurt. We helpen je graag verder.
Chat met ons
Stel direct je vraag via de chat. We zijn 24/7 online, razendsnel en helpen je meteen bij al je vragen.
Bel onze servicelijn
We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur.