Overslaan en ga naar inhoud

Online opzeggen

Jammer dat je wilt opzeggen, natuurlijk helpen we je graag verder.

Bel ons, we helpen je graag

Toch afscheid nemen? Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen.

Bel 1200 (gratis met vaste Ziggo lijn)
of bel 0900 - 1884 (normaal tarief)

Zakelijke klant? Ga naar zakelijk opzeggen.

Opzeggen bij overlijden

Wil je opzeggen of een contract overnemen voor een familielid of bekende die is overleden? Daar hebben we een apart formulier voor.

Abonnement wijzigen?

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een streamingdienst, een tv-pakket of Volop Bellen? Regel het in Mijn Ziggo.

Opzegformulier

Heb je nog een jaarcontract? Dan stopt je abonnement op de dag dat deze afloopt.
In Mijn Ziggo zie je jouw contract einddatum.

Mogelijk word je binnen 10 dagen met een 030-nummer gebeld door een van onze medewerkers voor aanvullende vragen.
Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.

Wat wil je opzeggen?

Zakelijke klant? Ga naar zakelijk opzeggen.

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen? Zoals:

  • Vast Bellen, Volop Bellen of een extra telefoonlijn
  • Extra zenderpakket
  • Een streamingdienst
  • Safe Online L / Safe Online XL
  • Huurapparatuur (SmartWifi pods, mediabox)

Dit kan niet via het opzegformulier, dit regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Waarom wil je opzeggen?

We zijn erg benieuwd naar de meest belangrijke reden van je opzegging.

Ergens anders een beter aanbod gehad? Laat het ons weten. We komen graag met je in contact voor een passende oplossing. 

 1200 (gratis met vaste Ziggo lijn)
 0900 - 1884 (normaal tarief)

Bel ons gerust. Kies in het belmenu voor 'opzeggen'.

Mijn gegevens