Overslaan en ga naar inhoud

Online opzeggen

Jammer dat je wilt opzeggen, natuurlijk helpen we je graag verder.

Opzegformulier

Bekijk eerst in Mijn Ziggo de einddatum van je contract. De opzegtermijn is meestal 1 maand. 
Heb je een lopend contract? Er zijn voorwaarden en eventueel kosten verbonden aan opzeggen binnen je contractperiode.

Wat wil je opzeggen?

Zakelijke klant? Ga naar zakelijk opzeggen.

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen? Zoals:

  • Vast Bellen, Volop Bellen of een extra telefoonlijn
  • Extra zenderpakket
  • Een streamingdienst
  • Safe Online L / Safe Online XL
  • Huurapparatuur (SmartWifi pods, mediabox)

Dit kan niet via het opzegformulier, dit regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Waarom wil je opzeggen?

We zijn erg benieuwd naar de meest belangrijke reden van je opzegging.

Ergens anders een beter aanbod gehad? Laat het ons weten. We komen graag met je in contact voor een passende oplossing. 

 1200 (gratis met vaste Ziggo lijn)
 0800 025 02 29 (gratis tarief)

Bel ons gerust. Kies in het belmenu voor 'opzeggen'.

Ben je nog in contract en wil je opzeggen? Stuur ons dan een bewijsstuk van je verhuizing door.

Ben je nog in contract en wil je opzeggen? Stuur ons dan een bewijsstuk van je verhuizing door.

Mijn gegevens