Online opzeggen
Jammer dat je wilt opzeggen, natuurlijk helpen we je graag verder.
Bel ons, we helpen je graag
Toch afscheid nemen? Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen.
Bel 1200 (gratis met vaste Ziggo lijn)
of bel 0900 - 1884 (normaal tarief)
Zakelijke klant? Ga naar zakelijk opzeggen.
Opzeggen bij overlijden
Wil je opzeggen of een contract overnemen voor een familielid of bekende die is overleden? Daar hebben we een apart formulier voor.
Abonnement wijzigen?
Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een streamingdienst, een tv-pakket of Volop Bellen? Regel het in Mijn Ziggo.
Opzegformulier
Heb je nog een jaarcontract? Dan stopt je abonnement op de dag dat deze afloopt.
In Mijn Ziggo zie je jouw contract einddatum.
Mogelijk word je binnen 10 dagen met een 030-nummer gebeld door een van onze medewerkers voor aanvullende vragen.
Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.