E133-melding

Of de melding E133-4

Momentje, de smartcard wordt gecontroleerd. Over tien seconden heb je weer beeld. Blijf je deze melding zien? We leggen je hier uit hoe je dit oplost.

Wat betekent een E133-melding?

Je ziet de E133-melding als je digitale ontvanger of CI+ module je smartcard aan het lezen is. Zo weet je apparaat precies welke televisiepakketten er in je abonnement zitten. Dat duurt maximaal tien seconden. Daarna kun je de zender bekijken.

Zo los je een E133-melding op

Blijf je de E133-melding langer in beeld zien dan tien seconden? Doe dan het volgende:

  1. Haal de smartcard uit je digitale ontvanger of CI+ module.
  2. Maak de goudkleurige chip op de smartcard schoon met een droge doek.
  3. Steek de smartcard terug. Zorg ervoor dat het pijltje naar boven en voren wijst. De goudkleurige chip wijst naar de vloer.
  4. Duw de smartcard aan tot hij niet meer verdergaat.
  5. Herstart je ontvanger door het apparaat even uit en weer aan te zetten.

Meer weten over een E133-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E133-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E133-melding? Vraag of deel het in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo