Overslaan en ga naar inhoud

Waarmee kunnen we je helpen?

Zelf aan de slag

Probleem met je verbinding of vraag over je factuur? De meeste mensen komen er met wat hulp zelf uit. Ook als ze niet zo handig zijn met apparaten, computers en kabels. We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.

24/7 contact

In de Mijn Ziggo app

  • Hier pas je ook je gegevens aan
  • Bekijk je facturen
  • En check je of er een storing is

Toch wat hulp nodig?

 

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen

 

Bel onze servicelijn

Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.

  1200  gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo

  0900-1884  normale kosten voor mobiel bellen

 

In de Mijn Ziggo app kan je 24/7 met ons chatten. 

Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

Voor vragen over je bestelling kun je ons bellen op 0900-0730 (gebruikelijke belkosten). Voor servicevragen kun je ons bereiken op 0900-1884 of 1200.

Vanuit het buitenland bereik je ons op +31 881 212 817. Je betaalt hiervoor het buitenlandtarief van je telefoonprovider.

We helpen je graag met je vraag over Ziggo Zakelijk.

Bezoek ons

Verspreid over het hele land zijn er Ziggo verkoop- of servicepunten. Vind een winkel

24/7 contact

In de Mijn Ziggo app

  • Hier pas je ook je gegevens aan
  • Bekijk je facturen
  • En check je of er een storing is