Klantenservice

Hier vind je antwoord op hoe je je wifi verbetert, hoe je de factuur bekijkt, wijzigingen doorgeeft en wat je doet bij een storing. Dat regel je gewoon zelf, online. 24/7.

Heb je een storing? Check of het al eerder gemeld is.

  1. Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  2. Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Uitgelicht voor jou

Factuur betalen

Hulp nodig met het betalen van je factuur of wil je meer weten over de opbouw van de factuur?

Uitleg over je factuur

Kijk je al digitaal?

Binnenkort stappen we, regio voor regio, af van het analoge tv-signaal. Meer weten?

Bekijk wat je nodig hebt

Abonnement wijzigen

Iets meer snelheid nodig of je pakket uitbreiden met een extra dienst? Dat is zo geregeld.

Wijzig je abonnement

Kom je er niet uit?

Klantenservice

ZZP en MKB

0800 - 0620 (gratis)

Grootzakelijk

088 121 2500 (normaal tarief)

Bestellen

ZZP en MKB

0800 - 0640 (gratis)

Grootzakelijk

088 123 9500 (normaal tarief)

Chat met ons

Wat je vraag ook is

Kijk jij al digitaal?

Doe de check. Zo niet dan helpen we je met de instellingen voor digitale televisie. Zo kijk je naar meer zenders. Bijvoorbeeld Ziggo Sport met live Formule 1 en Premier League voetbal.