Verhuizing doorgeven

Stapelen de verhuisdozen zich al op? Gelukkig vink je met onze Verhuisservice alvast één klus van je lijst af. Geef ons je verhuizing door, zodat je op je nieuwe adres meteen mail kunt lezen. Tussen de dozen in. Als dát geen thuiskomen is.

Laat ons minimaal twee weken voor verhuizing je nieuwe adres weten. Dit doe je online of door te bellen. Dan zorgen wij dat je straks in je nieuwe huis direct kunt internetten, tv-kijken en bellen.

Verhuizen is ook het moment om alle kabels op de goede plek aan te leggen. De tv-aansluiting ligt dan bij je tv en je internet bij het modem. Met Kabelaanleg van Ziggo is dit zo geregeld. 

We zorgen dat je adres klaar is voor internet, tv en bellen. Zelf sluit je met onze handleiding of stappenplan je apparatuur aan. Hulp nodig? Bel ons: we helpen direct of plannen een monteur.

Verhuizing doorgeven: bel 0900 - 1884

Elk huis is anders. Daarom nemen we graag samen je nieuwe huis door. Dan kijken we meteen of er een monteur nodig is of dat je pakket ook moeiteloos in het nieuwe huis past. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Verhuizen in drie stappen

1

Geef je verhuizing door

Geef je verhuizing aan ons door. Het helpt ons als je minimaal twee weken van tevoren je verhuizing doorgeeft. We sturen je hierna een bevestiging. Natuurlijk blijft alles wat je van Ziggo hebt op je 'oude' adres het gewoon doen totdat je verhuist.

2

Neem je Ziggo producten mee

Je neemt zelf je modem, Mediabox of CI+ Module mee en alle kabels die je zelf hebt gekocht of van ons gekregen.

3

Sluit zelf je producten aan of bel een monteur

Sluit internet, televisie en telefoon opnieuw aan of bel ons. Dan komt onze monteur je helpen met het opnieuw aansluiten.

Je kunt nu weer lekker genieten van internet en televisie van Ziggo

Of je nu nog tussen de verhuisdozen zit of je housewarming al aan het plannen bent: je kunt nu al lekker genieten van internet en tv.

Ontdek de voordelen van Ziggo

Hiermee maken we elke dag meer dan 4,2 miljoen klanten blij:

  • Geen gedoe. Met de 100% installatiegarantie, inclusief gratis monteur.
  • Tweakers heeft Ziggo voor de zesde keer uitgeroepen tot beste internetprovider.
  • Ziggo Sport: gratis sportzender met de mooiste duels.
  • Online live tv-kijken in HD-kwaliteit op je smartphone, tablet en laptop thuis en onderweg.

Een nieuwe aansluiting aanvragen

Ga je verhuizen naar een woning waar nog geen kabel van Ziggo ligt, of nog geen aansluiting is gemaakt? Geen probleem, vraag via mijnaansluiting.nl eenvoudig een nieuwe aansluiting aan. We zorgen er dan voor dat je ook in je nieuwe woning geniet van Televisie, Internet en Telefonie van Ziggo.

Veelgestelde vragen

Is Ziggo beschikbaar in mijn nieuwe woning?

Onze diensten zijn op het adres in beschikbaar

Er is iets misgegaan.

Bel ons
Helaas, je postcode is niet bij ons bekend. Check even of je een tikfout hebt gemaakt. Klopt je postcode wel? Bel ons dan op telefoonnummer 0900 - 1884 (normaal tarief).

Vul hieronder je postcode en huisnummer in om te controleren of onze diensten bij je beschikbaar zijn.

ok

Is Ziggo niet beschikbaar op je nieuwe adres? Of is Ziggo wel beschikbaar, maar wil je ons toch niet meeverhuizen? Liever nemen we geen afscheid van je, maar dan kun je natuurlijk opzeggen. Hier kunnen wel kosten voor in rekening worden gebracht als je contractperiode nog niet is afgelopen. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice.

Behoud ik mijn telefoonnummer en e-mailadres als ik verhuis?

Verhuis je binnen je huidige netnummergebied? Dan verandert het netnummer niet en kun je je telefoonnummer meenemen naar je nieuwe adres. Verhuis je naar een ander netnummergebied? Dan kun je je telefoonnummer helaas niet behouden. Je krijgt dan een nieuw telefoonnummer. Over je e-mailadres hoef je je geen zorgen te maken, die kun je wel gewoon meenemen.

Kan ik verhuizen en mijn abonnement wijzigen?

Verander je je abonnement tijdens je verhuizing? Dat is geen probleem. Onze mensen helpen je hier graag mee.

Als je je abonnement wijzigt, kunnen daar kosten aan verbonden zijn. We informeren je hier dan tijdens de bestelling over.

Kan ik mijn verhuizing wijzigen of annuleren?

Gaat de verhuizing niet door? Of is het adres toch iets anders dan je dacht? Dat kan gebeuren. We horen dit graag zo snel mogelijk.

Iemand anders blijft wonen op het adres en wil graag mijn abonnement overnemen. Kan dat?

Ja, in sommige gevallen is het mogelijk om het contract over te dragen. Je leest er alles over op de pagina Abonnement overnemen.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

Je gaat bijvoorbeeld eerst een paar maanden verbouwen in je nieuwe huis, en in de tussentijd woon je even bij iemand anders in. En je wilt je e-mailadres of je telefoonnummer niet kwijtraken. Je kunt je abonnement niet tijdelijk stopzetten. Neem contact op met onze Klantenservice, dan kijken we wat de beste oplossing is.

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik verhuis?

Apparaten die je hebt gekocht zijn je eigendom en hoef je niet terug te sturen. Soms vragen we je om je apparatuur terug te sturen. Als dit nodig is laten we je dat weten. Onze collega's van de Klantenservice geven je hier graag meer informatie over. Ook als je nieuwe diensten neemt waarvoor je nieuwe apparaten ontvangt, ontvangen we graag de oude apparaten die je in bruikleen hebt weer terug.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo