Opzeggen

Wil je opzeggen? Heb je liever een ander pakket? Laat het ons telefonisch weten. We bekijken samen welk abonnement het beste bij je past. Of zorgen voor een vlekkeloze opzegging, waarbij we voorkomen dat je te veel betaalt of zonder diensten komt te zitten.

Bel me terug

Bel mij nu
 
 

Bel gratis 1200

Onze medewerkers helpen je graag. Met persoonlijk advies of een opzegging. Bel onze Klantenservice gratis via 1200 (vanaf je vaste of mobiele telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).

 
 

Wil je een zakelijk abonnement opzeggen?

Waarom Ziggo?

Hiermee maken we elke dag meer dan 4,2 miljoen klanten blij:

Klaar voor de toekomst met 97% glasvezel

Je internetverbinding bestaat al voor 97% uit glasvezelkabel. Overstappen op glasvezel van een ander bedrijf is daarom niet nodig.

Zes keer op rij de Tweakers award voor beste internetprovider

Met Ziggo heb je stabiel internet met snelheden tot 300 Mbit/s, én gratis wifi buitenshuis met ruim twee miljoen WifiSpots. Niet voor niets zijn we al zes jaar op rij verkozen tot beste internetprovider door Tweakers.

Ziggo Horizon: kijk het allerbeste wanneer jij dat wil

  • haarscherp beeld
  • programma's tegelijk opnemen en pauzeren
  • gratis Ziggo Movies & Series: toegang tot honderden films en series
  • de allernieuwste films en series met Ziggo On Demand
  • gratis Ziggo Replay: tot zeven dagen programma's terugkijken

Gratis Ziggo Sport

Bij Ziggo Sport zie je gratis de mooiste duels uit de Premier League, Primera División en de Formule 1 en geniet je elke week van Jack van Gelder in Peptalk.

 

Extra diensten opzeggen

Extra diensten zoals Extra Zenders, Ziggo Safe Online XL en Volop Bellen zeg je makkelijk online op via Mijn Ziggo.

Veelgestelde vragen

Ik ga verhuizen, kan ik Ziggo meenemen naar mijn nieuwe woning?

In de meeste gevallen kun je Ziggo gewoon meenemen. Je regelt het binnen een paar tellen op onze verhuispagina.

Hoe kan ik opzeggen voor iemand die is overleden?

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Ga naar opzeggen bij overlijden

Wat is mijn opzegtermijn?

Je opzegtermijn hangt af van je abonnementsvorm. Meestal is dit een maand.

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste of mobiele telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Wat nu?

Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. 

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. Ze zijn elke dag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur. Ook op feestdagen. 

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik opzeg?

Apparaten van Ziggo die je in bruikleen hebt, ontvangen we graag terug. Apparaten die je hebt gekocht zijn jouw eigendom en hoef je niet terug te sturen. Zeg je een Mobiele bundel op? Dan kun je de simkaart na de opzegdatum gewoon weggooien.

Weet je niet meer of je een apparaat hebt gekocht of in bruikleen hebt? Neem dan telefonisch contact op met onze Klantenservice. We helpen je graag verder.

Kan ik ook anders opzeggen?

Bevalt je abonnement niet meer? Samen met jou bekijken we graag welk pakket het beste bij je past. Wil je opzeggen? Bel ons dan even.

Wij zorgen dan dat:

  • je opzegging direct geregeld is
  • je niet zonder tv/internet of telefoon komt te zitten
  • je niet te veel betaalt

Wil je je opzegging per brief aan ons doorgeven? 

Dat kan natuurlijk ook. Per post opzeggen doe je zo: stuur ons een brief met als onderwerp Opzegging. Bekijk ons postadres.

Onderstaande gegevens hebben we nodig om je opzegging te verwerken:

  • je naam, adres, postcode en woonplaats
  • je telefoonnummer (mobiel of vast)
  • je klantnummer en IBAN rekeningnummer
  • je geboortedatum
  • wat je wil opzeggen en per wanneer
  • de reden van opzegging

Wil je je abonnement liever online opzeggen?
Dit kan via het online opzegformulier.

Ga je verhuizen?
In de meeste gevallen kun je Ziggo gewoon meenemen. Regel het binnen een paar tellen op onze verhuispagina.