Opzeggen

Wil je opzeggen? Dat vinden we heel jammer, want we zijn heel blij met jou. Maar natuurlijk regelen we je opzegging netjes. Bel ons, dat werkt het snelste.

Bel ons gratis op 1200

of 0900 - 1884 (normaal tarief)

Jammer dat je weg wilt...

We vinden het jammer dat onze reis samen gaat eindigen. We werken hard aan het onderhouden en verbeteren van onze dienstverlening. Ons netwerk, Ziggo Sport, Movies & Series en al het andere dat het plezier van Ziggo tot in je huiskamer brengt. Toch is het soms tijd om afscheid van elkaar te nemen. We regelen het natuurlijk voor je. 

 
 

...Zullen we je bellen?

Bel mij nu

Onze medewerkers helpen je graag. Met persoonlijk advies of een opzegging. 
Bel onze Klantenservice gratis via 1200 (vanaf je vaste of mobiele telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).

 
 

Verhuizen

Stapelen de verhuisdozen zich al op? Tijd om ons je verhuizing door te geven. Laat ons minimaal twee weken voor de verhuizing het nieuwe adres weten. 

 
 

Opzeggen bij overlijden

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het op een andere naam.

Opzeggen bij overlijden

 
 

Contract overnemen

Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden.

Abonnement overnemen

 
 

Abonnement wijzigen

Mag het ietsje minder zijn? Je abonnement pas je heel makkelijk aan in Mijn Ziggo. Ook kun je hier eenvoudig extra zenderpaketten opzeggen en beheer je bijvoorbeeld WifiSpots.

Bel gratis 1200

Onze medewerkers helpen je graag. Met persoonlijk advies of een opzegging.

Bel onze Klantenservice gratis via 1200 (vanaf je vaste of mobiele telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).

Natuurlijk kan je ook online of per post opzeggen met het opzegformulier.

 
 

Of we bellen je terug

Bel mij nu
 
 

Veelgestelde vragen

Wat is mijn opzegtermijn?

Je opzegtermijn hangt af van je abonnementsvorm. Meestal is dit een maand.

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste of mobiele telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Wat nu?

Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. 

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. Ze zijn elke dag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur. Ook op feestdagen. 

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik opzeg?

Apparaten van Ziggo die je in bruikleen hebt, ontvangen we graag terug. Apparaten die je hebt gekocht zijn jouw eigendom en hoef je niet terug te sturen. Zeg je een Mobiele bundel op? Dan kun je de simkaart na de opzegdatum gewoon weggooien.

Weet je niet meer of je een apparaat hebt gekocht of in bruikleen hebt? Neem dan telefonisch contact op met onze Klantenservice. We helpen je graag verder.

Hoe kan ik opzeggen voor iemand die naar een zorginstelling verhuist?

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende, die naar een zorginstelling verhuist? Natuurlijk kan dat. De snelste manier: bel ons op 1200 (gratis met Ziggo telefoonaansluiting) of 0900-1884 (normaal tarief). Natuurlijk kan je dit ook op een andere manier aan ons doorgeven: online met het opzegformulier of per post. Dan hebben we het volgende nodig om je opzegging te verwerken:

  • je naam, adres, postcode en woonplaats
  • je telefoonnummer (mobiel of vast)
  • je klantnummer en IBAN rekeningnummer
  • je geboortedatum
  • wat je wil opzeggen en per wanneer
  • de reden van opzegging

Waarom krijg ik nadat mijn abonnement is stopgezet een factuur?

Na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Nadat je de bevestigingsbrief van Ziggo hebt gekregen, heb je 14 kalenderdagen bedenktijd. Dit is wettelijk bepaald. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling en hem terugdraaien. 

Annuleren is het snelst geregeld als je belt: 1200 met je vaste aansluiting of 0900 - 1884 (normaal tarief). Maar je kan natuurlijk ook online annuleren met het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op.

Wil je een zakelijk abonnement opzeggen?

Natuurlijk kan je ook je zakelijke abonnement opzeggen. Dat doe je hier: zakelijk opzeggen