Apparatuur terugsturen

Bij je abonnement van Ziggo ontvang je vaak van ons een apparaat in bruikleen. Dit betekent dat je dit apparaat moet terugsturen als je je abonnement opzegt. Als je dit niet doet, brengen we hiervoor kosten in rekening. Zonde, toch?

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Welke apparaten ontvangen we graag terug?

Als je je abonnement opzegt sturen we je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug ontvangen. Alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt, ontvangen we graag. Het kan dus dat we niet om alle apparaten vragen. Bijvoorbeeld omdat je ze zelf hebt gekocht, of omdat ze verouderd zijn. 

Mediabox:
  • Mediabox Next
  • Mediabox XL
  • Humax 5300 (als je deze in bruikleen hebt gekregen)
  • Humax 5500 (als je deze in bruikleen hebt gekregen)
  • Pace
  • Cisco 8485
  • Samsung SMT-C7140
CI+ Module:
  • SmarDTV
  • @Smit
  • Quantis
Modem:
  • Hitron
  • Connectbox
  • Connectbox Giga
Wifibooster (als je voor bruikleen hebt gekozen):
  • Wifibooster via het stopcontact
  • Wifibooster via een internetkabel

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Het beste is natuurlijk de originele doos. Als je die niet meer hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Overgebleven apparatuur

Apparaten die je niet meer gaat gebruiken en die je niet hoeft terug te sturen kun je naar de milieustraat brengen of elektronica inleverpunt (kijk hiervoor op wecycle.nl).

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo