Direct naar inhoud

Apparaten terugsturen

Stuur apparatuur die je van ons leent terug
afbeelding van een Ziggo pakket

Heb je een SmartWifi modem, wifi-versterkers of een mediabox van ons geleend? De nieuwste apparaten knappen we graag op om ze nog eens te gebruiken. Stuur ze naar ons op in een eigen stevige doos of in een retourdoos. Doe je dit niet, dan brengen we kosten in rekening.

Zo stuur je apparatuur terug

Stuur deze apparaten binnen 14 dagen na de wijziging, verhuizing of opzegging gratis naar ons terug:

  • Stop de apparaten, de kabels en stekkers, de ophangbeugel en afstandsbediening allemaal samen in een stevige doos
  • Schrijf het retouradres met antwoordnummer duidelijk op de doos of print het adreslabel en plak het op de doos
  • Zet je naam, postcode en huisnummer onder 'afzender' op de doos
  • Geef het pakket af bij een PostNL punt of een pakketbezorger
  • Vraag om een verzendbewijs en bewaar dat tot je een bericht krijgt dat we het pakket hebben

Breng oudere apparaten naar de milieustraat

Verouderde apparaten hoef je niet aan ons terug te sturen. Breng je oude apparaat bij voorkeur naar de milieustraat of een inleverpunt. Kijk op wecycle.nl voor een adres in jouw buurt. 

We kunnen je oude apparaat verantwoord laten verwerken. Verpak het in een stevige doos en stuur het naar Ziggo Recycling, Antwoordnummer 11055, 2700 VC Zoetermeer.

Retouradres

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Gebruik dit adres om deze apparaten terug te sturen

Geen retourdoos in huis?

Je krijgt een retourdoos als je je abonnement wijzigt of opzegt. Alleen als je een apparaat hebt geleend dat we graag terugkrijgen.

Je krijgt de doos:
  • Bij opzeggen ongeveer een week voor de einddatum van je abonnement
  • Bij overstappen een paar dagen nadat je klant bent bij je nieuwe aanbieder
  • Bij aanpassing van je abonnement binnen een week nadat de wijziging is ingegaan

Gebruik een andere stevige doos

Gebruik gerust een eigen stevige doos. Zet het retouradres en antwoordnummer op de doos. Stuur je apparaten samen in 1 doos gratis naar ons terug. Wil je toch een retourdoos krijgen? Neem dan contact met ons op.

Deze apparaten krijgen we graag terug

Als het kan, zorgen we voor hergebruik van deze mediaboxen, modems en wifi-versterkers.

Deze mediaboxen

Afbeelding Next Mini

Next Mini

Afbeelding Humax

Mediabox Next Humax

Dit modem

Afbeelding SmartWifi modem

SmartWifi modem Sagemcom

Deze wifi-versterkers

Afbeelding wifi5 wifibooster

SmartWifi pod 5

Afbeelding wifi6 wifibooster

SmartWifi pod 6

Veelgestelde vragen

We sturen je een retourdoos als je je abonnement wijzigt of opzegt. Natuurlijk alleen als we graag apparaten van je terugkrijgen.

Je krijgt de retourdoos:
  • Bij opzegging ongeveer een week voor de einddatum van je abonnement
  • Bij overstappen een paar dagen nadat je klant bent bij je nieuwe aanbieder
  • Bij een aanpassing van je abonnement binnen een week nadat de wijziging is ingegaan

De retourdoos past door de brievenbus. Je hoeft niet thuis te zijn. 

Je kunt een andere stevige doos gebruiken. Zet het retouradres en antwoordnummer op de doos en stuur je apparaten (samen) gratis naar ons terug. Wil je toch een retourdoos krijgen? Neem dan contact met ons op.

Ja, je krijgt binnen een week nadat we de apparaten hebben ontvangen een bevestiging van ons. Heb je na 1,5 week nog geen bericht? Neem dan contact met ons op

Nee, een CI+ Module of smartcard hoef je niet retour te sturen. Deze apparaten krijgen we graag terug.