Opzeggen of overnemen bij overlijden

Wil je een Ziggo abonnement op je naam laten zetten omdat iemand is overleden? Je kunt een contract overnemen als je eerstegraads familielid bent (partner, ouder of kind). Dit regel je snel en gemakkelijk online.

Goed om te weten

  • Heb je opgezegd? Dan sturen we binnen 10 werkdagen een bevestiging naar het adres van de overledene.
  • Heb je het contract overgenomen? Dan zie je de nieuwe tenaamstelling op de factuur van de volgende maand. 

Abonneegegevens van de overledene

Vul hieronder de abonneegegevens van de overledene in. De verplichte velden zijn aangegeven met een sterretje.

Gegevens nabestaande (contactpersoon)

Vul hieronder de gegevens van de nabestaande of contactpersoon in. De verplichte velden zijn aangegeven met een sterretje.

Wat wil je met het huidige contract doen?*

Overnemen contract

Vul hieronder ook nog de geboortedatum en rekeningnummer in van de persoon die het contract overneemt.

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo