Verhuizen

Stapelen de verhuisdozen zich al op? Geef ons je verhuizing door en je streept al één klus van je lijst af. Zo lees je op je nieuwe adres meteen je mail. Tussen de dozen in. Als dát geen thuiskomen is.

Nog geen klant, en wil je Ziggo op je nieuwe adres?

Geef je verhuizing door

Laat ons minimaal drie dagen voor verhuizing je nieuwe adres weten. Dat kan in Mijn Ziggo. Dan zorgen we dat je straks in je nieuwe huis direct kunt internetten, tv-kijken en bellen.

Na je verhuizing garanderen we overal in je nieuwe huis perfecte wifi. Dat is de Ziggo Power Promise. Kom je er zelf niet uit? Dan helpen we je.

Om op te letten bij je verhuizing

  • Denk vantevoren na over waar je tv gaat kijken en waar je de computer zet. In een leeg huis is het makkelijker om kabels te trekken, als dat nodig is.
  • Je kunt je spullen meestal meenemen naar je nieuwe adres. We laten het je weten als dat niet het geval is. 
  • Maak een foto van je apparatuur op het oude adres. Dan installeer je de spullen op het nieuwe adres weer makkelijk zelf.
  • Heb je ook Vodafone? Geef dan ook daar je verhuizing door om je non-stop gratis extra's te blijven ontvangen. Doe dat op of rond de verhuisdatum.

Kom je er niet uit? Bel ons op 1200 of 0900 - 1884

Verhuizing doorgeven

Adreswijzigingen voor je familie, vrienden en bekenden. En voor ons. Geef je nieuwe adres uiterlijk 3 dagen voor de verhuisdag aan ons door en wij verhuizen met je mee.

Doorgeven in Mijn Ziggo

 
 

Service van Ziggo

Je mag op ieder moment kwaliteit van ons verwachten. Als er iets hapert, of als je bijvoorbeeld hulp nodig hebt bij het installeren, dan staan we voor je klaar.

Alles over onze service

 
 

Je abonnement

Bij een verhuizing verandert er veel. Misschien heb je ook andere wensen voor je abonnement bij ons. In Mijn Ziggo wijzig je je abonnement.

Regel het in Mijn Ziggo