Verhuizen

Ziggo Verhuisservice
Meteen thuis in je nieuwe huis

Ben je al klant?

Ben je nog geen klant?

Binnen 3 dagen geregeld

Is er een kabelaansluiting aanwezig op het nieuwe adres en geef je de verhuizing uiterlijk drie dagen voor de verhuisdatum door? Dan geniet je direct weer van tv en internet in je nieuwe huis. Wij werken de administratie bij en checken het signaal. Jij hoeft alleen maar je spullen in te pakken. Je modem, mediabox en kabels plug je zo weer in op je nieuwe adres. Zo voelt je nieuwe huis meteen weer thuis.

Weet je niet zeker of er een Ziggo aansluiting is op je nieuwe adres? Check dan of Ziggo beschikbaar is.

Verzekerd van perfecte wifi en tv

Dat alles meteen en goed werkt – zo zien we het graag. Zodat jij in je nieuwe huis direct tv kijkt én overal in huis perfecte wifi hebt. En omdat elk huis anders is, fiksen we je wifi samen met jou. 

Gratis voor jou als klant

De Ziggo Verhuisservice kost je niets. Je betaalt dus ook geen verhuis- of administratiekosten. En kom je er zelf niet uit met de installatie? Dan komt er gratis een monteur bij je langs die niet weggaat voordat alles perfect werkt. Zo hoort dat, vinden we, voor trouwe klanten.

Kom je er niet uit?

Wil je liever iemand van ons spreken? Bel ons op 1200 of 0900 - 1884.

Of kies onze andere opties

 
 

Installeren

Verhuizing doorgegeven en hulp nodig bij het installeren? We helpen graag.

Installeren na verhuizing

 
 

Je abonnement

Je adres niet het enige wat is veranderd? In Mijn Ziggo wijzig je je abonnement.

Regel het in Mijn Ziggo

 
 

Veelgestelde vragen

Wat moet ik regelen bij verhuizing naar een zorginstelling?

Verhuis je naar een zorginstelling? Dan is het meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.

Kan ik mijn vaste telefoonnummer meeverhuizen?

Als je verhuist naar een adres met hetzelfde kengetal - bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.

Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.

Ik verhuis naar het buitenland. Wat nu?

Ga je in een ander land wonen? Helaas kan je Ziggo abonnement niet samen met jou de grens over. Neem even contact op. Dan helpen we je met het opzeggen van je contract.

Ik ga samenwonen. Waar moet ik aan denken?

Als je gaat samenwonen is één aansluiting genoeg voor met z’n tweetjes. Als je contact met ons opneemt, bespreken we samen de mogelijkheden.