Foutcode CS9040

De mediabox heeft geen goede verbinding met het netwerk van Ziggo. Daardoor kun je de installatie niet afmaken.

1. Sluit de mediabox bekabeld aan

Je ervaart problemen omdat het wifi-signaal in de buurt van je mediabox niet sterk genoeg (meer) is. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.

2. Hoe doe ik dit?

In het aansluitschema hieronder bekijk je hoe je de Next Mini aansluit. Sluit een internetkabel aan van je modem, router, extra wifi-punt naar de voedingsadapter van je mediabox.

Offline lampje Ziggo Mediabox XL

3. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd, maar het probleem blijft? Dat is balen. Neem contact met ons op dan helpen we je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode en geef ook aan welke van bovenstaande instructies je hebt uitgevoerd om het probleem te verhelpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.