Foutcode CS9006

Er is geen verbinding tussen de mediabox en je Connectbox (modem), waardoor veel functies van je mediabox het niet doen. Je kunt nog wel naar live tv kijken. Voer hiervoor de pincode in.

Standaard is de pincode 0000
Heb je de standaard pincode ooit gewijzigd en weet je deze niet meer? In Mijn Ziggo kun je gemakkelijk je pincode herstellen.

1. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

coaxkabel

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).

Maakt dat geen verschil? Als je nog een extra internetkabel in huis hebt, probeer dan of het probleem weggaat als je de kabel vervangt.

2. Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul je postcode en huisnummer in en klik op Check.

Is er een storing bekend?

Wacht totdat de storing verholpen is. Haal de stekker van je mediabox 10 seconden uit het stopcontact. Start de mediabox opnieuw op en kijk of alles weer werkt.

3. Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.