Foutcode CS9006

Er is geen verbinding tussen de mediabox en je Connectbox (modem), waardoor veel functies van je mediabox het niet doen. Je kunt nog wel naar live tv kijken. Voer hiervoor de pincode in.

Zit de internetkabel nog op z'n plek?

coaxkabel

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).

Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.