Foutcode 8010

On Demand is even niet beschikbaar. De oorzaak kan in het netwerk van Ziggo zitten of in de verbinding van je Mediabox XL met ons netwerk.

Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

Controleer of de Ziggo Mediabox XL online is

Je Mediabox XL heeft een verbinding nodig met het netwerk van Ziggo. Als dat niet zo is dan kun je de Mediabox XL App Store niet gebruiken. Kijk op de voorkant van de mediabox. Zie je hier een rood offline-lampje branden? Dan heeft de mediabox geen verbinding met ons netwerk. Los dit op door de Mediabox XL opnieuw op te starten met de aan-uitknop op de achterkant.

Blijft het OFFLINE-lampje branden? Chat met ons. Dan zorgen we er samen voor dat de Mediabox XL weer online komt.

Offline lampje Ziggo Mediabox XL

Even wachten en opnieuw proberen

Je kunt last hebben van een tijdelijke onderbreking van het signaal. Dat komt vaker voor en meestal merk je er niets van. Wacht 10 seconden en probeer het opnieuw.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.