Foutcode 7010
Je mediabox kan geen verbinding maken met de Mediabox XL App Store.
Controleer of de Ziggo Mediabox XL online is
Je Mediabox XL heeft een verbinding nodig met het netwerk van Ziggo. Als dat niet zo is dan kun je de Mediabox XL App Store niet gebruiken. Kijk op de voorkant van de mediabox. Zie je hier een rood offline-lampje branden? Dan heeft de mediabox geen verbinding met ons netwerk. Los dit op door de Mediabox XL opnieuw op te starten met de aan-uitknop op de achterkant.
Blijft het OFFLINE-lampje branden? Chat met ons. Dan zorgen we er samen voor dat de Mediabox XL weer online komt.

Zit de coaxkabel nog op z'n plek?

Het kan het zijn dat de coaxkabel niet goed is aangesloten. Check aan de achterzijde van de mediabox of de coaxkabel nog stevig vast zit. Druk de coaxkabel goed aan.
Controleer vervolgens of de andere kant van de kabel ook stevig aangesloten is in de aansluiting in de muur.
Kabels en aansluitingen controleren
Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis.
Blijft het probleem bestaan?
Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.