E101-8-melding

Helaas, er is iets mis met het tv-signaal. Dat komt door een storing. Lees hier meer informatie over de storing.

Wat betekent een E101-8-melding?

Je ziet een E101-8-melding op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hier kun je dus zelf niets aan doen. Zodra we storing hebben verholpen, verdwijnt de melding weer automatisch.

Controleer of de storing al bekend is

Omdat een E101-8-melding een storing in het Ziggo netwerk betekent, is het belangrijk dat we hiervan op de hoogte zijn. Controleer daarom hieronder of de storing al bekend is. Wil je ons even bellen als de storing nog niet bekend is?

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo