Welkom bij Ziggo Mail

Bij een internetabonnement van Ziggo komen alle voordelen van Ziggo Mail. Je krijgt maar liefst 15 GB opslagruimte, kunt grote bestanden eenvoudig en zonder extra handelingen mailen en je ziet in 1 oogopslag je Facebook-, LinkedIn- en Twitter-berichten.

Inloggen

Log hier in op Ziggo Mail. Ben je je wachtwoord kwijt? In Mijn Ziggo stel je eenvoudig een nieuw wachtwoord in.

Zie je bij het inlogscherm een leeg vlak?
Dit komt soms voor en kan voor verwarring zorgen. Om in te loggen vul je in dit vak je e-mailadres in.

Ziggo Mail inlogscherm

De vele mogelijkheden van Ziggo Mail

Ziggo Mail rangschikt alles voor je op 6 tabbladen: Overzicht, E-mail, Adresboek, Agenda, Taken en Drive. Zo heb je al je informatie met 1 muisklik bij de hand.

Als je Ziggo Mail voor het eerst gebruikt, heb je misschien wat aanwijzingen nodig. Met de korte rondleiding ontdek je wat Ziggo Mail allemaal kan. Klik rechtsboven in het scherm op het tandwiel en kies Rondleiding. Alvast een greep uit de mogelijkheden:

E-mail versturen met Ziggo Mail

Als je hulp nodig hebt bij het versturen van e-mail, volg dan het overzichtelijke stappenplan om snel aan de slag te kunnen.

E-mailberichten versturen

In 1 oogopslag al het nieuws uit je sociale netwerken

Niet meer van hot naar haar surfen, maar gewoon al het nieuws in 1 overzicht? Dat kan! Koppel daarvoor je Facebook-, LinkedIn- en Twitter-account aan Ziggo Mail.

Social media-accounts toevoegen

Andere e-mailadressen koppelen aan Ziggo Mail

Een Outlook-, Ziggo- of Gmail-adres koppel je eenvoudig aan Ziggo Mail. Dat scheelt weer extra inloggen op andere e-mailaccounts.

E-mailadressen koppelen

Afwezigheidsmelding instellen voor je contactpersonen

Kun je een paar dagen je e-mail niet bekijken? Dan is het fijn voor je contactpersonen als ze dit weten. We leggen je graag uit hoe je een afwezigheidsmelding instelt.

Afwezigheidsmelding instellen

Bestanden opslaan en delen

We leggen je graag uit hoe je eenvoudig bestanden opslaat en deelt.

Bestanden opslaan

Bestanden delen

E-mail blokkeren van specifieke afzenders

Ontvang je te veel ongewenste e-mail of wil je van sommige e-mailadressen geen mail meer ontvangen? We leggen je graag uit hoe je dit instelt.

Afzenders blokkeren

 

Aangemeld blijven

Wil je niet steeds opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord intypen om in te loggen op Ziggo Mail? Als je het hokje Aangemeld blijven aanklikt onder de inlogvelden, dan blijf je ingelogd.

Controleer wel of je de instelling Automatisch afmelden hebt uitgezet. Dit doe je door in Ziggo Mail op het tandwieltje rechtsboven te klikken en Instellingen te kiezen. Onder de Basisinstellingen ga je naar het veld Automatisch afmelden en daar selecteer je de optie Uit.

Ziggo Mail basisinstellingen

Let op: Ziggo Mail werkt het beste in de nieuwste browser. Gebruik Ziggo Mail bij voorkeur in de meest recente versie van Mozilla Firefox of Google Chrome

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik me aan voor Ziggo Mail?

Internet van Ziggo en een e-mailaccount is alles wat je nodig hebt. Nog geen internet van Ziggo? Breid nu je abonnement uit. Heb je al een internetaansluiting van ons, maar nog geen e-mailadres? E-mailadressen maak je zelf eenvoudig aan in Mijn Ziggo. Om in te kunnen in Mijn Ziggo moet je je registreren.

Uitloggen, hoe doe ik dat?

Om zelf direct uit te loggen uit Ziggo Mail druk je rechtsboven in het scherm op het icoontje van het tandwiel. Druk vervolgens op Afmelden. Je bent nu uitgelogd. Ben je vergeten uit te loggen? Geen probleem. Na verloop van tijd logt Ziggo Mail je ook vanzelf gewoon weer uit. Dit is wel afhankelijk van je persoonlijke instellingen.

Hoe verwijder ik (meerdere) berichten uit mijn inbox?

Om een e-mailbericht te verwijderen klik je op het betreffende bericht. Vervolgens kies je aan de rechterkant ‘Verwijderen’. Wil je meerdere berichten tegelijk verwijderen? Vink dan aan de linkerkant van de berichten die je wilt verwijderen het witte vierkantje aan om meerdere mails tegelijk te selecteren. Klik daarna aan de rechterkant van het scherm ‘Verwijderen’.

Is de mogelijkheid om verschillende berichten te selecteren niet zichtbaar? Klik dan onderin je scherm op het icoon van drie liggende streepjes. Daarna kun je weer e-mails aanvinken.

Kan ik mijn @upcmail.nl / @home.nl / @quicknet.nl / @casema.nl / @chello.nl / @a2000.nl blijven gebruiken?

Ja, je kunt gebruik blijven maken van deze e-mailadressen.

Kan ik e-mailprogramma's zoals Outlook gebruiken?

Ja. Ziggo Mail geeft je de vrijheid om berichten te lezen via je eigen e-mailprogramma.

Wil je je e-mailadres instellen in een e-mailprogramma maak dan gebruik van ons handige stappenplan.

Hoe verstuur ik grote bestanden via Ziggo Mail?

Je e-mailbericht kan maximaal 20 MB groot zijn. Voor bijlagen groter dan 18 MB wordt automatisch een unieke link aangemaakt naar dit bestand in Ziggo Mail. In plaats van het bestand verstuur je deze link. Verder:

  • De link blijft geldig tot je deze in Drive verwijdert.
  • Er is geen maximum aan het aantal downloads/ontvangers.
  • De maximum bestandsgrootte in Ziggo Mail is 4 GB per bestand.
  • Alle bestandstypen worden ondersteund.

Ik heb mijn wachtwoord gereset, maar houd de melding dat wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt. Hoe kan dat?

Dat is uiteraard vervelend. Controleer alsjeblieft nogmaals of:bij gebruikersnaam het juiste Ziggo e-mailadres is ingevuldhet wachtwoord inclusief eventuele hoofdletters, kleine letters, tekens en cijfers is ingevuldde Caps-Locktoets niet aanstaat

Hoe kan ik een e-mailadres aanmaken en de instellingen beheren?

Een extra e-mailadres maak je zelf eenvoudig aan in Mijn Ziggo. Ook kan je hier alle instellingen daarvan beheren zoals het wachtwoord, een alias of een forward. 

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice