Abonnementcheck

Iedereen is anders. Wat voor de een relevant is, is voor de ander soms minder belangrijk. Bovendien kunnen je behoeften met de tijd veranderen. Bij Ziggo is er altijd voor iedereen een passende oplossing. We helpen je graag de perfecte mix van diensten samen te stellen.

Doe de abonnementcheck

Doe de abonnementcheck

Wil je weten of je nog het abonnement hebt dat bij jouw situatie past? Of heb je een vraag over een aanbod van een andere leverancier? Wij bellen je graag terug voor een gratis abonnementcheck. Eén telefoontje en je weet meteen of je nog goed zit.

Abonnementcheck

Vul je telefoonnummer in en wij bellen je direct gratis terug.
Bel mij nu
  • Persoonlijk: iedereen is anders. Je krijgt advies over welk abonnement het beste bij jou past.
  • Helder: je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Niets meer en niets minder.
  • Flexibel: je kunt je abonnement of dienst naderhand zelf eenvoudig weer aanpassen. Naar jouw behoefte.
 
 

Veelgestelde vragen

Welke internetsnelheid heb ik nodig?

Je ideale internetsnelheid hangt van veel factoren af. Waar wil je internet voor gebruiken? Hoeveel mensen maken gebruik van de verbinding? Met hoeveel apparaten tegelijkertijd? Veel mensen kiezen vaak voor het middelste pakket. Wat vind jij belangrijk? Zie hieronder de snelheden waaruit je kunt kiezen. Wil je liever een persoonlijk advies? Neem dan gratis contact op met één van onze medewerkers. Zij geven je graag advies op maat.

40 Mbit/s download- en 4 Mbit/s uploadsnelheid
  • Als je enkel wil e-mailen en internetpagina’s wil bekijken dan is 40/4 Mbit/s voor jou voldoende. Hiermee surf je comfortabel over internet en verloopt een incidentele download ook vlot.
150 Mbit/s download- en 15 Mbit/s uploadsnelheid
  • Wil je vliegensvlug browsen, downloaden of een video’tje streamen? Of met meerdere personen tegelijkertijd probleemloos online zijn? Dan kun je beter kiezen voor 150 Mbit/s.

300 Mbit/s download- en 30 Mbit/s uploadsnelheid

  • Wanneer je eindeloos films wilt downloaden of wilt gamen zonder haperingen, kies dan voor 300 Mbit/s.

Ik heb een aanbieding gekregen. Waar moet ik op letten?

Bij het vergelijken van een aanbieding let je op een aantal punten. Wanneer je contact opneemt met onze medewerkers, dan nemen ze graag de aanbieding met je door. De volgende zaken zijn relevant:

  • ADSL of kabel: via wat voor verbinding zorgt de aanbieder voor tv en internet? Een ADSL-verbinding levert over het algemeen lagere snelheden dan internet via de kabel. Bovendien is de best haalbare snelheid over ADSL in bijna alle gevallen niet zo hoog de ADSL-aabieder belooft. Uw afstand tot de wijkkast speelt een grote rol bij (de kwaliteit en snelheid van) ADSL producten, terwijl dit voor tv, internet en telefonie via de kabel niets uitmaakt.
  • Wat zit er wel of niet in het abonnement? Soms moet je extra betalen voor zaken die bij Ziggo standaard zijn, zoals gratis internetbeveiliging. Stel jezelf de vraag: hoeveel betaal ik nu echt? Soms geldt er tijdelijk een laag tarief, maar dan betaal je daarna ineens een stuk meer. Kijk goed wat je écht onder aan de streep kwijt bent. We helpen je graag om een zorgvuldige vergelijking te maken.

Ik wil een nieuwe tv of heb er net één gekocht. Wat betekent dat voor mijn abonnement?

Bij een aanschaf van een nieuwe tv is het verstandig ook even naar je totaalsituatie te kijken. Met de nieuwste televisies heb je bijvoorbeeld vaak superscherp beeld. Kijk je al digitaal? Maak je al gebruik van een Mediabox XL? En op hoeveel tv-toestellen’s kijk je dan?

Ook kun je bij een aantal toestellen ‘zonder kastje’ kijken. Hartstikke handig, want dan heb je minder draden rond de tv en maar één afstandsbediening nodig. Neem contact met ons op om de opties door te nemen. We zitten voor je klaar.

Vast of mobiel bellen: wat zijn mijn opties?

Tegenwoordig belt iedereen bijna mobiel. Maar de vaste lijn is ook in veel gevallen erg handig. Zo bel je bijvoorbeeld met Volop Bellen onbeperkt gratis naar mobiele en vaste nummers. 

Daarnaast hebben we ook Mobiel van Vodafone. Als je dit combineert met Internet en Digitale TV van Ziggo, krijg je non-stop gratis extra's zoals dubbele data en een gratis tv-pakket. Iedere maand weer. 

Ik ga verhuizen. Wat heb ik in mijn nieuwe huis nodig?

Een nieuw huis is vaak toch een moment om weer even opnieuw te kijken wat je wil met tv, internet en (mobiele) telefonie. In hoeveel kamers ga je tv-kijken? En wil je in je nieuwe huis ook overal goed wifi? En in hoeverre kun je je telefoonnummer meenemen? Dat zijn allemaal relevante vragen. Het beste bel je ons even voor een passend advies. Bel gratis 088 - 7177100. Dan nemen we in één keer je hele situatie goed door, zodat je direct kunt genieten van Ziggo in je nieuwe huis.

Ik zie dat Ziggo allemaal nieuwe pakketten heeft. Zijn die ook voor mij van toepassing?

Het klopt dat er nieuwe pakketten zijn. En ja, die zijn ook voor jou. Je kunt kiezen uit deze pakketten, of je kunt je eigen pakket samenstellen. De bijbehorende acties zijn niet in alle gevallen voor je van toepassing. Hulp nodig? Bel ons gerust. Dan nemen we samen je situatie door en komen we met een vrijblijvend advies.

 
MyPrime

Movies & Series

Met Movies & Series kies je ook nog uit duizenden films en series. Je hoeft je dus echt niet meer te vervelen. Moet je weg? Dan kijk je onderweg gewoon verder op je smartphone of tablet via de gratis Ziggo GO app.

Movies & Series krijg je standaard bij Horizon. Heb je geen Ziggo Mediabox? Een los abonnement heb je al voor € 6,95 per maand en is maandelijks opzegbaar.