Foutcode CS9031

Bij het instellen van een draadloze internetverbinding via WPS lukt het je mediabox niet om contact te maken met het modem. Mogelijk is het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg.

Probeer het opnieuw

Als het de box niet is gelukt om de wifi-verbinding te maken via WPS, heb je de keuze nog een poging te wagen. Druk daarvoor op je afstandsbediening op  voor een nieuwe poging.

Wijzig de manier waarop je verbonden bent met het modem

Als het opnieuw niet gelukt is om verbinding te maken, zit er niets anders op dan op aan andere manier verbinding te maken met het modem. Mogelijk is de kwaliteit van de wifi niet (meer) voldoende voor de box. Om ongestoord en met de beste beeldkwaliteit te kijken adviseren we je de mediabox met een internetkabel aan te sluiten.

Je kunt nog proberen om je wifi handmatig instellen, maar het beste is de box aan te sluiten met een internetkabel. Hoe dat in zijn werk gaat, leggen we uit in het stappenplan "Modemverbinding wijzigen":

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.