Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS2000

Volg dan deze stappen.

Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het de mediabox niet om een bepaalde tv-zender te laten zien. 

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Je hebt gekozen voor de Next Mini

1. Herstart de mediabox

Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.

2. Controleer of er een storing is

Wat is je adres?

Vul je postcode en huisnummer in.

3. Controleer de diagnostiek

Druk op 
 op je afstandsbediening.
Ga naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
Je ziet nu de diagnostische informatie. Als er iets niet in orde is, zie je hier waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de uitslag van de test.

Diagnostisch scherm Mediabox Next

4. Probleem oplossen

Na de diagnose kun je dit zien staan:

Laten we kijken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft. Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster.

Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen signaal heeft. Het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen opent in een nieuw venster.

Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost. 

5. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.