Foutcode CS1028

Het lijkt erop dat de mediabox vastloopt. Zolang de foutcode in beeld staat, blijft de box proberen zich te herstellen. Als de foutcode uit beeld verdwenen is, is het probleem alsnog opgelost.

Wacht 10 minuten om de box de kans te geven het probleem zelf op te lossen.

Gebruik je wifi voor je Mediabox Next?

Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de Mediabox Next, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.