Foutcode CS1028
Het lijkt erop dat de mediabox vastloopt.
1. Wacht een paar minuten
De mediabox blijft proberen om verder te gaan. In de meeste gevallen lukt dat binnen 15 minuten. De foutcode verdwijnt vanzelf uit beeld als dit lukt.
2. Is je mediabox via wifi verbonden?
Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen.
Hoe los je dit op? Check je wifi met de ServiceScan, log in en krijg persoonlijk advies. Of kijk tv via een vaste internetverbinding, dus met een internetkabel.
Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.
3. Helpt dit niet?
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.