Foutcode CS100:70

Deze foutcode geeft aan dat er iets niet goed gaat in het contact van je mediabox met onze systemen.

Ben je verbonden met internet van Ziggo?

Je mediabox werkt alleen met een actieve verbinding met Ziggo. Daarom moet een Mediabox XL via een coaxkabel verbonden zijn. Heb je een Mediabox Next? Dan heb je ook een Ziggo internetverbinding nodig. Als je de box op internet van een andere provider aansluit, zal deze niet werken.

Herstart de mediabox

Zet je mediabox voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Je kunt ook de stekker uit het stopcontact halen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat de mediabox volledig is opgestart.

Zenderaanbod opnieuw ophalen

In Mijn Ziggo kun je je zenderaanbod herstellen. Als je dit doet, zal het opnieuw naar je mediabox worden gestuurd. In de meeste gevallen verhelpt dit het probleem.

  1. Zet de televisie op NPO1 en laat deze aanstaan.
  2. Ga naar Mijn Ziggo
  3. Kies onder Producten voor Televisie.
  4. Onder de kop Mijn digitale ontvanger(s) klik je op de link "Zenders en pincode herstellen".
  5. Op de pagina die hierna verschijnt zie je Zenderaanbod ophalen.
  6. Klik op de button "Opnieuw ophalen".

Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Zap na 15 minuten naar het kanaal waar de foutcode in beeld kwam. Als het goed is, heb je nu weer beeld.

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.