Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS1002

De mediabox is niet uitgerust met de juiste software en kan daarom de installatie niet voltooien.

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Afbeelding Mediabox XL

Je hebt gekozen voor Mediabox XL

1. Herstart de mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste tien seconden voor je de box weer aanzet. Heeft jouw mediabox geen aan-uitknop? Haal dan de stroom tenminste tien seconden van de box.

Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.

  • De Mediabox XL is weer klaar voor gebruik als je een oranje kleur ziet onder de voorzijde. Het lampje OFFLINE is na het starten te zien. Dit is geen probleem, het lampje brandt hooguit een paar minuten. Als het lampje na een half uur nog brandt, ga verder met de volgende stap.
  • Op de Mediabox Next heeft de standby-knop een lampje. Dat brandt blauw als de box weer klaar voor gebruik is.
     

Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

2. Kabels en aansluitingen controleren

Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis. Check snel waar het probleem zit.

3. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.