Foutcode CS1001
De Ziggo mediabox maakt geen verbinding met het netwerk van Ziggo. Daardoor kun je de installatie van de mediabox niet afmaken. We leggen je uit hoe je dit oplost.
Welke mediabox heb je?
Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.
Je hebt gekozen voor Mediabox XL
1. Controleer of er een storing is
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
2. Zit de coaxkabel nog op z'n plek?
Controleer of de coaxkabel, die achter in je mediabox zit, nog goed vastzit. Druk de kabel nog eens stevig aan. Kijk ook of de andere kant van de kabel stevig aangesloten zit in de aansluiting in de muur.
3. Controleer je internetverbinding
Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.
4. Helpt dit niet?
Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.