Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS1001

De Ziggo mediabox maakt geen verbinding met het netwerk van Ziggo. Daardoor kun je de installatie van de mediabox niet afmaken. We leggen je uit hoe je dit oplost.

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Afbeelding Mediabox XL

Je hebt gekozen voor Mediabox XL

1. Controleer of er een storing is

Wat is je adres?

Vul je postcode en huisnummer in.

2. Zit de coaxkabel nog op z'n plek?

Controleer of de coaxkabel, die achter in je mediabox zit, nog goed vastzit.  Druk de kabel nog eens stevig aan. Kijk ook of de andere kant van de kabel stevig aangesloten zit in de aansluiting in de muur.

3. Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.