Foutcode 9020

De Mediabox XL heeft geen verbinding kunnen maken met je thuisnetwerk.

Is er nog verbinding met je netwerk?

Gebruik je een los wifi-modem voor internet? Dan heeft je Mediabox XL verbinding nodig met het wifi-modem voor het afspelen van persoonlijke media. Deze verbinding kan verbroken zijn als er iets in je thuis- of bedrijfsnetwerk is veranderd of als je een nieuw modem hebt geïnstalleerd. 

  1. Druk op de Menuknop van de afstandsbediening van de mediabox.
  2. Selecteer Opties.
  3. Selecteer Mijn Thuisnetwerk en druk op OK.
  4. Selecteer Instellen Thuisnetwerk en druk op OK.
  5. Selecteer Op het modem en druk op OK.
  6. Kies hoe je de mediabox wilt verbinden met je wifi-modem en volg de instructies in beeld. 

We adviseren je om altijd via een netwerkkabel te verbinden. Dit zorgt voor een stabiele verbinding met je thuisnetwerk.

Is je mediaserver software up-to-date?

Met mediaserver-software kun je foto's en filmpjes streamen naar je Ziggo Mediabox. Als deze software op je computer niet up-to-date is kan dit ook het probleem veroorzaken. Controleer op de website van de softwarefabrikant of je over de laatste versie beschikt.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.