Foutcode 8395

We hebben je pincode niet goed ontvangen. Hierdoor is je bestelling niet goed afgerond.

Probeer het opnieuw

Zou je het nog een keer willen proberen? Meestal lukt het dan wel. 

Pincode vergeten?

De standaard pincode is altijd 0000. Heb je de pincode ooit aangepast en ben je het vergeten?
Reset dan zelf je pincode gemakkelijk vanuit Mijn Ziggo:

  1. Ga naar Mijn Ziggo
  2. Kies onder Producten voor Televisie.
  3. Scroll omlaag naar Digitale ontvanger en smartcards en kies voor Zenders en Pincode herstellen.
  4. Klik op het tabje Reset mediabox pincode en vervolgens op Reset pincode
  5. De pincode wordt nu gereset naar 0000.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.