Foutcode 8182
De verbinding tussen je Mediabox XL en onze On Demand catalogus is verbroken. Hierdoor kun je even niks On Demand afspelen of bladeren door ons aanbod.
Controleer of er een storing is
Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.
Je hebt recent bekeken of er storingen zijn op jouw adres. Het kan zijn dat de situatie is veranderd. Controleer opnieuw om te kijken of er storingen zijn.
Er zijn momenteel geen storingen of werkzaamheden bekend op dit adres. Ervaar je toch problemen? Dan lijkt het dat er iets anders aan de hand is. Hieronder helpen we je graag verder.
Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.
Herstart de mediabox
Zet je mediabox voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Je kunt ook de stekker uit het stopcontact halen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat de mediabox volledig is opgestart.
Fabrieksinstellingen herstellen
Heeft het herstarten van de mediabox het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de box opnieuw kan instellen.
Blijft het probleem bestaan?
Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.