Foutcode 8040

De Mediabox XL kan geen verbinding maken met de interactieve diensten van Ziggo.

Voor de juiste oplossing in jouw situatie, zap je naar kanaal 750.

Wat zie je op kanaal 750?

Zie je foutcode 2020 of 2010?

Sluit je Mediabox XL rechtstreeks op de hoofdaansluiting aan. Door rechtstreeks aan te sluiten weet je of de storing van buiten komt of ergens in huis wordt veroorzaakt.

Controleer de aansluiting

Zie je een oranje scherm in beeld?

Dan zijn je signaal en hoofdaansluiting in orde. De foutcode 8040 wordt dan veroorzaakt door een storing in ons netwerk. Wacht even af en probeer het later opnieuw.

Bekijk de actuele storingen

Kanaal 750 bestaat niet

Kun je niet naar dit kanaal zappen? Dan zijn je signaal en hoofdaansluiting in orde. Het komt door een storing in ons netwerk. Wacht even af en probeer het later opnieuw.

Bekijk de actuele storingen

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.