Foutcode 8040
De Mediabox XL kan geen verbinding maken met de interactieve diensten van Ziggo.
Voor de juiste oplossing in jouw situatie, zap je naar kanaal 750.
Wat zie je op kanaal 750?

Zie je foutcode 2020 of 2010?
Sluit je Mediabox XL rechtstreeks op de hoofdaansluiting aan. Door rechtstreeks aan te sluiten weet je of de storing van buiten komt of ergens in huis wordt veroorzaakt.

Zie je een oranje scherm in beeld?
Dan zijn je signaal en hoofdaansluiting in orde. De foutcode 8040 wordt dan veroorzaakt door een storing in ons netwerk. Wacht even af en probeer het later opnieuw.

Kanaal 750 bestaat niet
Kun je niet naar dit kanaal zappen? Dan zijn je signaal en hoofdaansluiting in orde. Het komt door een storing in ons netwerk. Wacht even af en probeer het later opnieuw.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.