Foutcode 7020

Tijdens het opstarten van een app probeert de mediabox verbinding te maken met ons netwerk, maar dat mislukt. 

Probeer het opnieuw

Zou je het nog een keer willen proberen? Meestal lukt het dan wel. 

Herstart de mediabox

Zet je mediabox voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Je kunt ook de stekker uit het stopcontact halen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat de mediabox volledig is opgestart.

Zit de coaxkabel nog op z'n plek?

coaxkabel

Het kan zijn dat de coaxkabel niet meer goed vast zit. Bijvoorbeeld omdat je er tegenaan gestoten hebt met stofzuigen of door het verschuiven van de box. Check daarom aan de achterzijde van de mediabox of de coaxkabel nog stevig vast zit. Druk de coaxkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabel ook stevig aangesloten is in de aansluiting in de muur.

Kabels en aansluitingen controleren

Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode en geef ook aan welke van bovenstaande instructies je hebt uitgevoerd om het probleem te verhelpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.