Foutcode 1060

De kwaliteit van het tv-signaal is helaas niet goed genoeg om de installatie te kunnen voltooien. 

Bekijk het display van de Mediabox XL

Zit de stekker in het stopcontact en staat de aan/uit-knop op aan? Kijk dan op het display van de mediabox. Brandt het offline lampje lampje boven de klok die op de voorzijde te zien is? Ga dan verder naar de volgende stap. 

Brandt er geen offline lampje en is de klok wel te zien? Dan is er een verbinding met Ziggo, maar dan gaat er iets anders mis. Wil je ons dan even bellen?

Offline lampje Ziggo Mediabox XL

Storingsbron vaststellen

Het probleem wordt veroorzaakt door geen of een slecht tv-signaal. Signaalproblemen kunnen ontstaan door een verouderde kabel, wandcontactdoos of slechte connectoren. Het kan ook komen door een storing in ons netwerk. Check snel waar het probleem zit.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.