Foutcode 1050

Je hebt de Mediabox XL aangesloten en je wilt de mediabox installeren. Tijdens het opstarten is het apparaat helaas tegen een technisch probleem aangelopen. Je ziet daarom foutcode 1050 in beeld.

Herstart de mediabox

Zet je mediabox voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Je kunt ook de stekker uit het stopcontact halen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat de mediabox volledig is opgestart.

Reset de Mediabox XL

Zet eerst de Mediabox XL helemaal uit. Dit doe je met de aan-/uitknop op de achterkant van het apparaat.

Houd de knop [ – ] ingedrukt en druk hierna op de aan-/uitknop (op de achterkant van de box) om de mediabox weer aan te zetten. Blijf de knop [ – ] op de voorkant net zolang ingedrukt houden tot er SCANNING op het display van de Mediabox XL komt te staan.

Zodra er SCANNING in het display staat laat je de knop los. Wacht hierna even af. Je ziet binnen enkele minuten het installatiescherm op je tv verschijnen.

Foutcode 1050 | Klantenservice | Ziggo

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.