Mijn Ziggo voor Mobiel gebruiken

Grip houden op je verbruik en de kosten? Dat regel je in Mijn Ziggo of in MijnZiggo Mobiel. Omdat we werken met twee verschillende Mijn Ziggo's is het soms verwarrend welke omgeving voor jou bedoeld is. Daarom leggen we het even uit.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Mijn Ziggo of MijnZiggo Mobiel?

Het klinkt misschien wat ingewikkeld, meerdere Mijn Ziggo's. Gelukkig kom je er snel achter welke je nodig hebt voor je specifieke abonnement. Je ziet het aan de naam van je abonnement. We hebben ze hieronder voor je op een rijtje gezet.

Mijn Ziggo

Inloggen op mijn.ziggo.nl

  • Voldoende (4G)
  • Ruim (4G)
  • Enorm (4G)
  • Familie (4G)
  • Samen 4G
  • Basis
  • Meer
  • Eindeloos
  • Regelmatig

MijnZiggo Mobiel

Inloggen op mobiel.ziggo.nl

  • Veel
  • Heel Veel
  • Héééél Veel

Ander Mijn Ziggo account nodig?

Log je in op Mijn Ziggo en krijg je de melding dat je een ander Mijn Ziggo account nodig hebt? Staat er ook dat je ingelogd bent met een account voor Televisie, Internet en Bellen? Dan heb je een tweede Mijn Ziggo account nodig. Dat regel je zo:

  1. Noteer je Mobiel klantnummer. Dat is een ander klantnummer dan voor Televisie en/of Internet. Je vindt dit nummer helemaal onderaan de e-mail met het onderwerp Bevestiging van de bestelling. We hebben je die mail gestuurd ná de aanvraag van je Mobiel abonnement.
  2. Ga naar ziggo.nl/registreren.
  3. Maak met je Mobiel klantnummer een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aan.
  4. Log met deze gegevens in op Mijn Ziggo.

Je hebt vanaf nu dus twee Mijn Ziggo accounts. Een voor je vaste diensten en een voor Mobiel. Dat is wat onhandig en daarom zijn we druk bezig om die in de toekomst samen te voegen.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo