Mobiel bundel wijzigen

Het voordeel van Mobiel van Ziggo is dat je maandelijks je bundel kunt vergroten of verkleinen. Bij een aanpassing van je mobiele bundel komen soms extra handelingen om de hoek kijken. Hier lees je hoe je van bundel wisselt en wat er eventueel verandert.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Nieuwe bundel nodig? Bel ons even

Verbruik je per dag meer belminuten dan water? Dan wil je misschien wel een grotere bundel. Of gaat je dataverbruik meer richting de 1 MB dan de 1 GB? Dan wil je misschien juist een kleinere bundel. Welke bundel ook bij je past, we staan altijd voor je klaar om het aan te passen. Het is zo geregeld als je ons even belt

Speciaal voor als je Veel, Heel Veel of Héééél Veel bundel hebt

Gebruik je nog een bundel met de naam Veel, Heel Veel of Héééél Veel? Dan is het wijzigen van je bundel extra interessant. Overstappen naar een nieuwe bundel brengt je dan namelijk sowieso:

  • 4G internet
  • meer belminuten en sms'jes 
  • meer MB's in je bundel
  • de Ziggo Mobiel app voor het bijhouden van je verbruik

Alleen maar voordelen dus. Je stapt eenvoudig over door ons even te bellen. Dan informeren we je over de opties.

Dit verandert er als je van bundel wijzigt

Gebruik je nu een mobiele bundel met de naam Veel, Heel Veel of Héééél Veel en stap je over naar een nieuwe bundel? Dan krijg je een nieuwe simkaart. Heb je nu al een bundel met de naam Voldoende, Ruim, Regelmatig of Enorm? Dan gaat een aanpassing van je bundel helemaal automatisch en hoef je niks te doen.

Heb je echt geen idee welke bundel je nu hebt? Dat begrijpen we, want dat is natuurlijk niet iets waar je dagelijks mee bezig bent. Vul hieronder je mobiele nummer in en we laten je precies zien wat voor je van toepassing is.


 

Handig om te weten na een bundelwijziging

We vinden het belangrijk dat je ná het wijzigen van je bundel gewoon weer onbezorgd gebruik maakt van Mobiel. Daarom hebben we wat algemene tips en instellingen voor je op een rijtje gezet. 

Internetinstellingen voor 3G en 4G
Facturen bekijken
Voicemail instellen
Tarieven
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo