Foutcode CS2512

Dit kun je doen bij foutcode CS2512

1. Herstart de mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste vijf seconden voor je de box weer aanzet.

Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.

  • De Mediabox XL is weer klaar voor gebruik als je een oranje kleur ziet onder de voorzijde.
  • Op de Mediabox Next brandt er een blauw lampje als de box weer klaar voor gebruik is. 

Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

2. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je de mediabox herstart en blijft de foutmelding in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op, dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is. Vermeld hierbij de foutcode (CS2512).

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo