We helpen je

Totdat je tevreden bent.

Je bent pas echt thuis in je nieuwe huis als je internet en TV perfect werken.

Ontdek wat je zelf kunt doen

Wist je dat je met onze handige installatietips ook veel zelf kunt doen? Met onze stappenplannen loodsen we je door het aansluiten heen zodat je in een paar stappen weer online bent en naar je favoriet tv-programma kijkt.

Je abonnement

Bij een verhuizing verandert er veel. Misschien heb je ook andere wensen voor je abonnement bij ons. In Mijn Ziggo wijzig je je abonnement.

Wil je meer weten?

Kom je er niet uit? We helpen je graag. Experts zitten klaar om je vraag te beantwoorden.

Bel onze servicelijn

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur

 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo

 0900-1884 normaal tarief
 
 

Liever Mailen?

Gemiddeld ontvang je binnen 72 uur een reactie.